וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה בגנים: אחיו של ברק אובמה נכנס לפוליטיקה, בקניה

מליק אובמה, אחיו למחצה של נשיא ארצות הברית, הודיע כי יתמודד על תפקיד מושל בבחירות הקרובות בקניה. "הישגיו של אחי המפורסם נתנו לי השראה ואתגרו אותי להיכנס לפוליטיקה"

אחיו למחצה של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, פתח אף הוא בקריירה פוליטית: מליק אובמה בן ה-54 הודיע כי יתמודד על תפקיד מושל מחוז בבחירות בקניה שיתקיימו ב-4 במרץ. מליק, אשר לו ולנשיא ארצות הברית אב משותף, סיפר אתמול (רביעי) בראיון לסוכנות הידיעות AFP ממערב קניה כי "הישגיו של אחי המפורסם נתנו לי השראה ואתגרו אותי להיכנס לזירה הפוליטית בקניה".

על אף טענתו כי הוא "יוצר דרך משל עצמו", עושה מליק שימוש נרחב בקמפיין בשמו המפורסם כדי להשיג יתרון על יריביו הפוליטיים. "כשאני צופה בהצלחתו של אחי באמריקה, אני מרגיש שאכזבתי את בני עמי שלא הלכתי בעקבותיו והבאתי סוף לסבל שלהם באמצעות מנהיגות מסורה וכנה", אמר בראיון מליק אובמה, כלכלן במקצועו.

לדבריו, הוא "המועמד הנכון להתמודד עם מעגלי העוני והאבטלה האינסופיים ממנו סובלים בני עמו". אובמה האח הוסיף: "אני יכול לומר בביטחון כי מבין כל המתמודדים, אני המועמד הטוב ביותר". בין המועמדים מול אובמה עומד גם אחיו הצעיר של ראש ממשלת קניה ראליה אודינגה. מליק, אשר לא רץ במסגרת אחת המפלגות הבולטות במדינה, סיפר עוד כי קשריו בוושינגטון יסייעו לו במרוץ לכיסא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully