וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר אפשר לראות בטן: "התינוק המלכותי צפוי ביולי"

בית המלוכה פרסם את התאריך בו קייט מידלטון צפויה ללדת את הילד הראשון של הנסיך וויליאם. המלכה אליזבת כבר הודיעה: גם אם זו בת, היא תזכה לתואר "נסיכה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

יורש העצר המלכותי של הנסיך ויליאם וקייט מידלטון צפוי להיוולד בחודש יולי הקרוב – כך נמסר היום (שני) בהודעה שפרסם ארמון סנט ג'יימס. "הוד מעלתם, הדוכס והדוכסית מקיימברידג', מאושרים לאשר כי הם מצפים לילד ראשון ביולי", אמר דובר הארמון. "מצבה של הדוכסית מוסיף להשתפר מאז שהותה בבית החולים", הוסיף. הדוכסית קייט אושפזה בבית חולים בחודש שעבר, אז סבלה מבחילות קשות בשל ההיריון. ההערכות הן כי מידלטון נמצאת סביב השבוע ה-13 או ה-14 להריונה, ואישור חודש הלידה על ידי הארמון מאשר כי היא עברה את הביקורת שמקובל לערוך לנשים בשבוע ה-12 להריונן.

ההודעה מטען הארמון מאשררת גם כן שהזוג מצפה לילד אחד בלבד ולא לתאומים, כפי שחרושת השמועות רמזה בתקופה האחרונה, מאחר והתסמונת ממנה סבלה ובשלה אושפזה נפוצה בקרב נשים אשר נושאות שני ילדים ברחמן. כך או כך, התסמונת המלווה בבחילות קשות נוטה לאבד מחומרתה לאחר השבוע ה-12 של ההיריון ולעתים אף נעלמת לחלוטין בשליש השני להריון, השלב בהריון שנמצאת בו הדוכסית כעת.

קייט נראתה לאחרונה בפומבי ביום שישי האחרון, אז הגיעה לגלריה הלאומית לדיוקנאות יחד עם בעלה הנסיך ויליאם, לחשיפת דיוקנה הרשמי שיוצג בגלריה. היא נראתה בקו הבריאות בביקור הקצר ואף ניתן לראות, אם כי בקושי, בליטה קטנה בבטנה. באם יגיע התינוק או התינוקת ב-1 ביולי, היא תחלוק את יום הולדתה עם סבתה, הנסיכה דיאנה. אך ההערכות הן כי הלידה תתרחש בסביבות אמצע יולי. המלכה אליזבת הודיעה לאחרונה כי בניגוד למסורת סדר הירושה לכתר, שהייתה נהוגה בבית המלוכה הבריטי במשך מאות שנים, התינוק יישא את התואר "נסיך" - גם אם תהיה זו נסיכה קטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully