וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה חמה: האם והבן התאהבו וזממו לרצוח את האב

תושבת לאס וגאס ובנה המאומץ בן ה-21 שניהלו רומן צירפו גם את הדוד למזימה - רצח אב המשפחה בשביל כספי ביטוח החיים. "אל תשלחו ילד לעשות עבודה של אישה", אמרה האם בחקירה

משטרת לאס וגאס עצרה השבוע שלושה חברי משפחה אחת - אם, דוד ובן מאומץ - אשר זממו לרצוח את אב המשפחה. איימי פירסון בת ה-42 הואשמה ביום שני האחרון בניסיון רצח בעלה, רוברט בסלי, בשביל כספי ביטוח החיים שלו. גם בנם המאומץ בן ה-21 של בני הזוג, מייקל, אשר ניהל רומן עם אמו המאמצת, ואחיה של איימי, ריצ'ארד, נחשדים באותו ניסיון רצח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אחיה היה מעורב במזימה. איימי פירסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך חודש נובמבר נהג בסלי ברכבו כשרכב שטח נצמד אליו ואחד הנוסעים ירה בו בצווארו. בסלי שרד את ניסיון הרצח והצליח לחייג למשטרה מהטלפון הסלולארי שלו. במהלך חקירת המשטרה נמצאה מצלמת אבטחה של תחנת דלק סמוכה לזירת האירוע בה נראו מייקל ודודו ריצ'ארד, זמן קצר לאחר הירי. "זה מה שקורה ששולחים ילד לעשות עבודה של אישה", אמרה איימי בחקירתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלח לאמו מכתב מפליל. הבן המאומץ מייקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פירסון הייתה בהליכי גירושין מבעלה בן ה-49, אך במהלכם הבינה כי עם השלמתם לא תהיה זכאית יותר לפיצויים מביטוח החיים שלו באם ימות – אז החליטה לזכות בכסף, בכל דרך. "מייקל ואיימי מאוד קרובים", סיפר רוברט למשטרה וציין כי קרבתם הייתה גם אחת הסיבות לגירושי בני הזוג. זמן קצר לאחר מעצרו, שלח מייקל מכתב לאמו, שעוד לא נעצרה, בו התחנן לבטל את ההאשמות נגדו. "אני מתגעגע למגעך", כתב. המשטרה גילתה כך על דבר הרומן והאם נעצרה אף היא. "השניים היו יכולים לקבל סכום שמגיע עד 400 אלף דולר. הבן רצה לקנות משאית, האם תכננה לשלם את המשכנתא והם לא היו צריכים לעבוד יותר לעולם", סיפרו במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully