וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניצל מינית קוסמטיקאיות במהלך הסרת שיער

גלעד גרוסמן

2.1.2013 / 16:11

בן 31 מבת ים נאשם כי ביצע מעשים מגונים במספר נשים, כאשר שידל אותן לגעת באיבר מינו במהלך טיפול קוסמטי. בעבר הורשע בביצוע מעשה מגונה בפני קטין. "מסוכנות מינית רבה"

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד אושרי בטיש, בן 31 מבת ים, הנאשם בקבלת דבר במרמה ובביצוע מעשים מגונים במספר נשים שעבדו כקוסמטיקאיות. לטענת הפרקליטות, הוא גרם להן באמתלות שווא לגעת באיבר מינו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין ספי ברא"ז-יונג מפרקליטות מחוז תל אביב, לפני כשבועיים הגיע בטיש למכון קוסמטיקה בגבעתיים, והציג עצמו בפני הקוסמטיקאית בשם "אלי". הוא ביקש להסיר שיערות מחלקים בגופו באמצעות שעווה – בין השאר ממפשעותיו. כל זאת, במטרה לגרום לה להסכים לגעת באזור איבר מינו ולהגיע לסיפוק מיני.

בתחילה סירבה המתלוננת, אולם לאחר הפצרות חוזרות ונשנות, הסכימה להסיר שיער ממפשעותיו בתנאי שיישאר עם תחתוניו לגופו. במהלך הטיפול נאלצה המתלוננת לגעת באזור איבר מינו של הנאשם לצורך הסרת השערות. לקראת סיומו של הטיפול, תפס בטיש את ידה של המתלוננת ובידו האחרת אחז באיבר מינו ושפשפו עד שהגיע לפורקן מיני.

"אינו בוחל באמצעים כדי לבצע את זממו"

כמו כן, לטענת הפרקליטות, לפני כשנתיים הגיע בטיש לדירתה של אישה שעובדת כקוסמטיקאית, והציג עצמו בשם "אבי ברק". הוא שכנע אותה להסיר שיערות מגופו, ובשלב מסוים הוציא את איבר מינו מחוץ לתחתוניו, בניגוד לבקשתה ושלא בהסכמתה של המתלוננת. הוא ביקש ממנה שתסיט את איבר מינו ותחתוניו לצורך מריחת השעווה והסרת השיער באזור, כל זאת באמתלת שווא לפיה מחמת הכאב אינו יכול להמשיך לעשות זאת בעצמו. בעקבות זאת נאלצה המתלוננת לגעת באיבר מינו באמצעות נייר. לקראת סיום הטיפול, אחז בטיש באיבר מינו ושפשפו עד שהגיע לפורקן מיני. לאחר מכן עזב את הדירה מבלי לשלם עבור הטיפול.

כתב האישום מייחס לו עוד שני מקרים בהם ביקש מקוסמטיקאיות לגעת באזור איבר מינו. במקרה אחד, בשנת 2009, אמר לקוסמטיקאית במהלך הטיפול: "מה, לא עושה לך כלום שאת מטפלת בי?", ו-"זה לא מדליק אותך?". הוא ביקש מהקוסמטיקאית שתמרח קרם על איבר מינו, אולם היא סירבה. לאחר מכן אמר לה שהוא "מרגיש שהוא מתפוצץ", והיא הורתה לו לעזוב את המקום.

הפרקליטות מבקשת לשלוח את בטיש למעצר בית מלא עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה, כי בטיש הורשע בעבר בעבירת של מעשה מגונה בפומבי וכן מעשה מגונה בפני קטין, ונידון למאסר על תנאי. "מעשיו של המשיב מעידים על מסוכנותו המינית הרבה. לאור תיאור המעשים, היקפם ומיהות המתלוננות עולה כי המשיב אינו בוחל באמצעים כדי לבצע את זממו ולספק את צרכיו המיניים. כל זאת במסווה של טיפול קוסמטי כלפי מספר לא מבוטל של קוסמטיקאיות", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully