וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: "גילה" לילדים שאין סנטה קלאוס - ונעצר

צעיר הסתובב במצעד חג המולד כששיערו מעוצב בצורת קרניים וקרא "אין סנטה קלאוס!". השכנים מארה"ב שומרים על האמונה: 111 אלף ילדים התקשרו לשאול "איפה סנטה ומתי הוא מגיע?"

הגרינץ' הגיע לקנדה: בן 24 נעצר בסוף השבוע לאחר שהתקבלה נגדו תלונה במשטרה לפיה סיפר לילדים שסנטה קלאוס לא קיים. האיש, תושב העיר קינגסטון נעצר במהלך מצעד לרגל חג המולד, במהלכו צעד לאורך מסלול התהלוכה וסיפר לילדים "אין סנטה קלאוס". שוטרי התחנה המקומית איתרו את האיש בקלות, ש"עיצב את שערו בצורת קרניים", בהתאם לדמות המרושעת מסיפור החג "הגרינץ' שגנב את חג המולד". האיש נעצר באשמת הפרעה לציבור, שכרות פומבית והפרת מאסר על תנאי.

דובר המשטרה, סטיב קופמן, אמר ל"נשיונל פוסט" הקנדי כי "לרוב השוטרים בתחנה יש ילדים וזה פוגע בכולם. הוא הפריע למשפחות, ומן הסתם גם לילדים. הרגשנו שזה הכרחי לקחת אותו מהרחוב, ואני חושב שההאשמות נגדו היו מוצדקות". הנאשם שוחרר לאחר לילה בתא המעצר והתבקש שלא לשתות אלכוהול או להפר את תנאי השחרור שלו שוב. ואף מילה על סנטה.

אך הבשורה על אי-קיומו של סנטה לא הגיעה לקולורדו: ב-57 השנים האחרונות מאות מתנדבים מגיעים למענה הטלפוני בבסיס חיל האוויר בערב חג המולד, בכדי לקיים את השיחות השנתיות עם אלפי הילדים שמתקשרים למוקד ושואלים: "איפה סנטה, ומתי הוא מגיע לכאן?". למוקדנים הייחודיים, בהם צעירים ומבוגרים, הצטרפה לחצי שעה גם הגברת הראשונה מישל אובמה וסיפרה כי הצעצועים שאהבה יותר מכל לקבל בחג המולד היו בובות ברבי. אובמה קיבלה הזמנה מבן 11 לבקר בביתו בטקסס ומילד אחר התבקשה להעביר את בעלה, הנשיא, לטלפון. "הוא לא כאן כרגע", אמרה הגברת הראשונה, "אבל אני אספר לו ששאלת עליו".

המסורת הייחודית הזו התחילה בטעות בשנת 1955, כשמודעה בעיתון קראה לילדים להתקשר לסנטה. מספר הטלפון שהושאר היה שגוי והמתקשרים הגיעו אל בסיס חיל האוויר. החיילים שיתפו פעולה ומאז האירוע הזה חוזר על עצמו כל שנה. אמש הגיע מספר שיא של שיחות למוקד: 111 אלף ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully