וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרי השידוכים סוערים: "דרוש פרטנר לסוף העולם"

נבואת המאיה הובילה אתר שידוכים פופולרי לקרוא למנוייו לחפש אהבה "רגע לפני שנהפוך לעפר. רק ליתר ביטחון". גם הרווקים מתכוננים ליום הגדול: "אז, מה את עושה באפוקליפסה?"

נבואת בני שבט המאיה לפיה העולם יגיע מחר (שישי) לקצו, הצליחה לעורר פאניקה בקרב לא מעט בני אדם – שנדרו לנצל את רגעיהם האחרונים עד תום. לראיה, אתרי שידוכים ברחבי העולם הוצפו בפניות של חובבי נבואות, שמחפשים בקדחתנות מישהו מיוחד לחלוק איתו את תענוגות העולם, רגע לפני שהוא עולה בלהבות.

"אם אין לך עדיין תכניות לאפוקוליפסה, בואי נלך ביחד", כתב רווק אמריקאי בן 30 באתר "אוקיי קיופיד" הפופולרי, "תשלחי לי הודעה שמסבירה כיצד תרצי לבלות את השעות האחרונות שלך על כדור הארץ, וגם תמונה שלך". קרי מקארתי, רווקה מלונג איילד, סיפרה ל"ניו יורק פוסט" שהיא רוצה לבלות את הערב האחרון שלה ב"ארוחת ערב עם בחור חדש". לדבריה, "אתה מגיע לעולם עם אנשים – כדאי גם לעזוב אותו עם מישהו".

למעשה, אתר השידוכים עצמו שלח הבוקר לכמה ממנוייו הודעה מבהילה בזו הלשון: "כפי שכולכם יודעים, סוף העולם יגיע ב-21.12. אז למה לא למצוא מישהו לבלות איתו את הרגעים האחרונים שלכם? העניינים צפויים להתחמם כשקרום כדור הארץ יימס, אז חפשו אצלנו שידוך מוצלח – לפני שהלבבות שלכם יהפכו לעפר. רק ליתר ביטחון".

כל מה שצריך לדעת על סוף העולם

ברחבי הגלובוס מתכוננים ליום הדין. רויטרס
"תשלחי לי הודעה שמסבירה כיצד תרצי לבלות את השעות האחרונות שלך". מתכוננים לקץ העולם/רויטרס

אתר שידוכים שוודאי זוכה לפעילות רבה בימים אלה הוא האתר "Survivalist Singles" – אשר פונה לקהל של פנויים ופנויות המעוניינים במערכת יחסים רגע לפני יום הדין. הסיסמה של האתר, אשר מעיד על עצמו כאתר השידוכים בעל הצמיחה המהירה ברשת, היא – "אל תתמודדו עם העתיד לבדכם".

מנהלת האתר, שהושק בשנת 2010, סיפרה בחודש מרץ האחרון ל-CNN כי מדובר בצורך הגיוני לחלוטין. "רובנו נסכים שמשהו מתבשל, משהו שישנה את החיים כפי שאנחנו מכירים אותם", אמרה אנדריאה בורק לרשת, "בין אם מדובר בהתרסקות של הכלכלה, בפצצה אלקטרומגנטית, באסונות טבע או אסונות מדיניים אחרים".

אחד המשתמשים באתר סיפר לרשת כי הוא ניסה להשתמש באתרים הקונבנציונליים, אך נכשל שוב ושוב. "מאוד קשה להתחבר עם מישהי שלא חולקת איתך את הרעיונות האלה. אתה לא יכול להסביר לה למה במשאית שלך יש ערכת הישרדות – היא פשוט לא קולטת", סיפר, "אבל כשאתה פוגש מישהי כמוך, אתה מדבר על הדברים האלה והיא מסתכלת עליך כאילו יש לך מיליון דולר בבנק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully