וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת שחיתות: נתניהו חרג מהדיאטה והתכבד בפלאפל

טל שלו

19.12.2012 / 5:59

אף שהוא מקפיד על תזונה נכונה, ואף הורה להחליף בישיבות הממשלה את הבורקסים בפירות, בביקור שערך בעכו עצר ראש הממשלה בדוכן פלאפל, ביקש "הרבה חריף" ואף קינח במנה נוספת

דיאטת בחירות? ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מקפיד בדרך כלל להתייחס בבדיחותיו לנושאים של משקל, דיאטה ותזונה נכונה. ואולם, אמש (שלישי) חרג נתניהו ממנהגו כדי להתענג על מנת פלאפל. במהלך היום השתתף נתניהו באירוע "הצדעה להתיישבות בגליל" בעכו. בתום האירוע ביקש ראש הממשלה לסעוד במזנון פלאפל טורקי ותיק המוכר לו בעיר. מלווה במשנה לראש הממשלה, סילבן שלום, הגיע נתניהו לדלפק וביקש לקבל חצי מנה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אוכל פלאפל בעכו. משה מילנר, לשכת העיתונות הממשלתית
בתיאבון, ראש הממשלה והמשנה לו/לשכת העיתונות הממשלתית, משה מילנר

"כבר הרבה זמן אני רוצה לאכול פלאפל", אמר נתניהו לבעלת המקום. "שמעתי שפה אפשר למצוא את המנה הכי טובה בעיר. אשמח לקבל מנה עם חומוס והרבה חריף!". לאחר מכן ביקש ראש הממשלה מנה נוספת. אחרי שהתיישב ליד אחד השולחנות, ניגב חומוס, ניהל שיחה קלה עם המוכרות והלקוחות, המשיך נתניהו בדרכו חזרה לירושלים.

נתניהו מקפיד בדרך כלל על אורח חיים בריא, אך דוחות רפואיים שפורסמו על מצבו הבריאותי בשנים האחרונות המליצו לו להשיל מספר קילוגרמים ממשקלו. נוסף לאימון הליכה דו-שבועי, מקפיד נתניהו על תזונה נכונה, ובמהלך הכהונה החולפת אף הורה להחליף את כיבוד הבורקסים בישיבות הממשלה בירקות, פירות וגבינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully