וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקברה האחות שנמתחה והתאבדה: "נתגעגע לצחוקה"

ג'סטינה סלדאנה, שנפלה קורבן למתיחה תמימה של צמד שדרנים אוסטרליים שהתחזו למלכה, נטמנה סמוך לעיירת הולדתה בהודו. "תמיד עמדת לצדי בזמנים קשים ומאושרים", ספד לה בעלה

צילום: רויטרס, עריכה יותם ב-דוד

כמעט שבועיים לאחר התאבדותה, נטמנה היום (שני) ג'סינטה סלדאנה, האחות שנמתחה על ידי צמד השדרנים אוסטרלים שניסו לקבל מידע על מצבה של קייט מידלטון והתאבדה. הלווייתה נערכה בעיר הולדתו של בעלה שירווה שבהודו, הסמוכה למנגלור, בה נולדה ג'סטינה. בעלה, בנדיקט בארבוזה ושני ילדיה, הגיעו להודו מלונדון לאחר טקס שהתקיים בכנסייה קתולית בממלכה הבריטית.

הלווית האחות של קייט מידלטון בהודו 17 בדצמבר 2012. רויטרס
ארונה של סלדאנה, אתמול/רויטרס

סלדאנה בת ה-46 נמצאה תלויה סמוך לבית החולים בו עבדה יומיים לאחר המתיחה. צמד השדרים התחזו למלכה אליזבת וביקשו לקבל פרטים על מצבה של מידלטון שאושפזה לאחר שסבלה מבחילות בוקר קשות בשל הריונה, וסלדאנה נפלה בפח. אלפים השתתפו בהלווייתה והיא סוקרה על ידי אמצעי תקשורת ברחבי העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הלווית האחות של קייט מידלטון בהודו 17 בדצמבר 2012. רויטרס
בית הקברות בו הוטמנה. היום/רויטרס

"במכתביה הטילה את האחריות למותה על השדרנים"

"אשתי", ספד לה בעלה, "הייתי לי האור בחשכה, שתמיד הראה לי כיצד להמשיך קדימה. מהיום בו נפגשנו, תמיד עמדת לצדי בזמנים קשים ומאושרים. נשברתי כשזה נלקח ממני". סלדאנה ובעלה היגרה לבריטניה לפני 12 שנים, שם עבדה בבית החולים על שם המלך אדוארד השביעי בלונדון.

בתה בתה בת ה-14, לישה סיפרה כי משפחתה שבורה ממותה: "נתגעגע לצחוקך, לזיכרונות החמים ולזמנים הטובים שלנו יחד. הבית ריק ואפרורי ללא נוכחותך בו". גם בנה בן ה-16, ג'ונאל אמר כי אמו הייתה "הגרעין שאיחד את משפחתנו יחד".

אתמול סיפרו גורמים המקורבים למשפחתה של סלאדנה ל"דיילי מייל" כי באחד ממכתבי ההתאבדות שהותירה אחריה, הטילה סלדאנה על מנחי הרדיו האוסטרלים, שביצעו את המתיחה, אחריות בלעדית להתאבדותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully