וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאבדות האחות: השדרנים קיבלו איומים על חייהם

משטרת אוסטרליה חוקרת חשד לאיומים על הצמד שמתח את האחות הבריטית ששמה קץ לחייה. צוות תחנת הרדיו אובטח, ובמקביל דווח כי אחד המכתבים שהותירה האחות מבקר את בית החולים

מתוך שידורי הטלוויזיה באוסטרליה

(צפו בשדרנים מביעים צער על התאבדות האחות)

פרשת האחות הבריטית שהתאבדה ממשיכה להסתעף: המשטרה באוסטרליה פתחה בחקירה, לאחר שעל פי החשד התקבלו איומים על חייהם של צמד שדרני הרדיו האוסטרלים מל גרייג ומייקל כריסטיאן, האחראים למתיחה שהובילה להתאבדותה של האחות ג'סינטה סלדאנה לפני כשבוע, כך דיווחו אתמול (שישי) כלי התקשורת באוסטרליה. כמו כן, דווח כי צוות התחנה זוכה לאבטחה צמודה מסביב לשעון וכי אנשיו נאלצו להעתיק את מגוריהם ולעבור לבתי מלון לצורך אבטחתם. תקציב אבטחת תריסר אנשי צוות התחנה, כך נמסר, מוערך בעשרות אלפי דולרים.

מל גרייג ומייקל כריסטיאן, שדרני הרדיו שמתחו את ג'סינטה סלדאנה, האחות שטיפלה בנסיכה קייט מידלטון והתאבדה. סידני, דצמבר 2012. רויטרס
שדרני הרדיו שמתחו את האחות, מל גרייג ומייקל כריסטיאן/רויטרס

במקביל דווח אתמול כי אחד משלושת מכתבי ההתאבדות שהשאירה סלדאנה מתח ביקורת על הממונים עליה ועל צוות בית החולים שבו הייתה מאושפזת הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, עליה מסרה סלדאנה פרטים בטלפון לשדרנים, לאחר שאלה התחזו למלכה אליזבת השנייה.

במכתבה ביקרה סלדאנה את התנהלותו של צוות בית החולים "המלך אדוארד השביעי" שבלונדון. על פי הדיווח, סלדאנה, בת 46 במותה, שנמצאה תלויה בדירתה שבמגורי העובדים בבית החולים, הותירה שני מכתבי התאבדות נוספים – אחד הממוען לבעלה ולשתי בנותיה, בנות 14 ו-17, ומכתב נוסף הכולל פרטים על סידורי הלווייתה.

החקירה תתמקד בבכירי התחנה

בתוך כך, רשות התקשורת והעיתונות באוסטרליה, הארגון המפקח על התקשורת באוסטרליה, פתחה בחקירת המתיחה שהובילה לאירוע הטרגי. צמד השדרנים התראיין בתחילת השבוע לראשונה לכלי התקשורת במדינה והביע צער רב וחרטה בעקבות המקרה. עם זאת, השניים ציינו כי לא יכלו לצפות את תוצאות המתיחה.

רשות התקשורת והעיתונות הודיעה כי פתחה בחקירה רשמית של האירוע. עוד נמסר כי החקירה תתמקד בבכירי תחנת הרדיו שאחראית לרשת, ולא בגרייג ובכריסטיאן עצמם. על פי ההודעה, הארגון יבדוק האם התחנה הפרה את "כללי השידור" עליהם חתמה לצורך קבלת רישיונה כתחנה מסחרית.

המתיחה אירעה בשבוע שעבר, כאשר גרייג וכריסטיאן התקשרו לבית החולים בלונדון בו הייתה מאושפזת הנסיכה הבריטית קייט מידלטון, עקב בחילות קשות מהן סבלה בשל הריונה. השניים התחזו למלכה אליזבת ולנסיך צ'ארלס, וסלדאנה, שענתה לשיחתם, העבירה אותם לאחות הפרטית של מידלטון – אשר מסרה פרטים אישיים אודות מצבה של הנסיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully