וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדרים האוסטרליים שמתחו את האחות הושעו מתפקידם

בעקבות מותה של האחות שטיפלה בקייט מדילטון, שככל הנראה שמה קץ לחייה, הושעו צמד שדרי הרדיו האוסטרליים מתפקידם עד להודעה חדשה. "אנחנו בהלם מוחלט", אמרו השניים

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

מל גריג ומייקל כריסטיאן, צמד השדרנים האוסטרליים שהתחזו השבוע לנסיך צ'ארלס ולמלכת אנגליה ומתחו את אחות בית החולים בו אושפזה קייט מידלטון, הושעו היום (שבת) מתפקידם. הדבר נודע לאחר שאתמול, ככל הנראה, ניסתה האחות, ג'סינטה סלדאנה, לשים קץ לחייה ונמצאה סמוך לבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה ומותה נקבע אחר כך. ההחלטה התקבלה בשיתוף תחנת הרדיו – 2Day Fm – והשדרנים עצמם, שהודו כי הם "בהלם מוחלט" מהטרגדיה. בהצרה שפרסמה תחנת הרדיו נכתב כי הם "עצובים נוכח הטרגדיה של האחות ואנחנו שולחים את תנחומינו למשפחתה ולכל מי שהושפע מהמצב הזה ברחבי העולם". עוד נכתב כי בשלב זה הוסכם שצמד המגישים לא יגיבו על האירועים, ולא יחזרו לעבודתם ברדיו עד להודעה חדשה.

כאמור, האחות ג'סינטה סלדאנה, נמצאה מחוסרת הכרה בסמוך לבית החולים "המלך אדוארד השביעי" בלונדון ולאחר ניסיונות החייאה, נאלץ הצוות הרפואי שהוזעק למקום לקבוע את מותה. מהמשטרה נמסר כי החשד העיקרי, כאמור, הוא שסלדאנה - נשואה ואם לשני ילדים, שמה קץ לחייה בעקבות המתיחה. הודעה על מותה נמסרה לבני משפחתה.

הנסיך וויליאם ורעייתו קייט מיהרו למסור את תנחומיהם הכנים על מותה של האחות ואמרו כי הם "מצטערים עמוקות" על המקרה. "הוד מלכותם טופלו באופן נפלא כל כך בכל הזמן על ידי כל אחד מצוות בית החולים, ומחשבותיהם ותפילותיהם עם משפחתה של ג'סינטה סלדאנה, חבריה ועמיתיה בזמן קשה זה", נמסר בהצהרה ממשרדו של הנסיך וויליאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully