וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת קדימה: ישראל חסון שני, פלסנר שלישי

פנחס וולף

5.12.2012 / 16:01

לאחר שדליה איציק, רוני בר און ויעקב אדרי הודיעו על פרישה מהפוליטיקה, קבעה הוועדה המסדרת של קדימה את רשימתה לכנסת ה-19. בחמישייה הפותחת גם בילסקי ותירוש

ישראל חסון שני, יוחנן פלסנר שלישי: הוועדה המסדרת של קדימה קבעה אחר הצהריים (רביעי) את רשימת המפלגה לכנסת ה-19. החמישייה הפותחת של הרשימה כוללת - מלבד יו"ר המפלגה שאול מופז - את חברי הכנסת ישראל חסון, יוחנן פלסנר, זאב בילסקי ורונית תירוש. החמישייה השנייה כוללת את חברי הכנסת שי חרמש, יובל צלנר, דורון אביטל, מרינה סולודקין וחברת הכנסת לשעבר אתי לבני. במקום ה-11 אכרם חסון. הוועדה המסדרת שקבעה את הרשימה מורכבת מיו"ר המפלגה שאול מופז, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט וראש העיר עכו שמעון לנקרי.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

ישראל חסון בדיון בוועדת הכנסת על פילוג סיעת קדימה דצמבר 12. עומר מירון
מספר 2 ברשימה. ישראל חסון/עומר מירון

מוקדם יותר היום הודיעו שלושה חברי כנסת מטעם קדימה על פרישה מהחיים הפוליטיים: דליה איציק, רוני בר-און ויעקב אדרי. בר-און, המכהן כיו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, הודיע לשאול מופז כי ימשיך לתמוך במפלגה וליטול חלק פעיל במערכת הבחירות הקרובה ככל שיתבקש. איציק, המשמשת כיו"ר סיעת קדימה, הודיעה כי היא נוטלת פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החמישייה הפותחת של קדימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח"כ איציק, שנחשבה לאחת מהדמויות הפופולאריות בקדימה, ועוד לפני כן במפלגת העבודה אמרה לוואלה! חדשות כי היא הודיעה על החלטתה לאהוד אולמרט כבר בשבוע שעבר, בעת ששהו יחד בפורום סבן בארצות הברית. "עמלתי קשה כדי לאחד כוחות במרכז המפה הפוליטית, לצערי עם כישלון רב ולא הסתייע, ואהוד לא ירוץ. לא חשבתי שיכולה להיות לי תרומה משמעותית בסיטואציה הזאת, ואילו פסק זמן בחיים הפוליטיים זה חלק מהעניין. אני עוד אשוב".

בפריימריז הקודמים לרשימת קדימה לכנסת, איציק נבחרה מקום ראשון ושימשה כיו"ר מטה הבחירות של המפלגה, שבסופה קדימה זכתה ב- 28 מנדטים. לפני שעברה לקדימה, גם במפלגת העבודה היא נחשבה לפופולרית בשטח. "אנשים אומרים לי שהייתי יו"ר כנסת שהביאה כבוד לבית וכמה חודשים נשיאת מדינה, בתקופה קשה (בתקופת הנבצרות של קצב - פ"ו). אני לא רוצה להיות במקום שהשפעתי תהיה דלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully