וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבלבל? יובל המבולבל יתמודד על מקום בכנסת

כוכב הילדים הידוע יצטרף למפלגה החדשה "כלכלה", ויוצב במקום השלישי ברשימתה. "תמיד היה אכפת לי מילדי מדינת ישראל ואם אוכל לדאוג להם יותר בכנסת, דיינו", סיפר

המפלגה המפתיעה של הבחירות הקרובות הוציאה עוד שפן מהכובע: לאחר שיוסי בובליל הכריז כי יצטרף למפלגת "כלכלה", ופרש כשבועיים אחר כך – היום (רביעי) הודיע "יובל המבולבל", כוכב הילדים הידוע, כי יתמודד בבחירות במסגרת המפלגה וידורג במקום השלישי ברשימתה.

"בהתחלה כשהציעו לי להצטרף למפלגה היססתי. אמרתי להם שחוץ מלשמח ילדים ולנפח בלונים אני לא מבין בפוליטיקה", סיפר יובל שם טוב, הלוא הוא יובל המבולבל. "אבל כשראיתי את הלהט שלהם בעיניים נשאבתי, מה גם שתמיד היה אכפת לי מילדי מדינת ישראל ואם אוכל לדאוג להם יותר בכנסת, דיינו".

כל הדיווחים, הסקרים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בהתחלה אמרתי שחוץ מלשמח ילדים ולנפח בלונים אני לא מבין בפוליטיקה". שם טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

במפלגה טוענים כי הצטרפותו של כוכב הילדים תסייע להעביר חוקים למען בריאות וחינוך ילדים. יו"ר המפלגה, דניאל גולדשטיין, אמר כי "הייתה בינינו לבין יובל כימיה מצוינת, הוא אדם אמיתי, חם ואיש טוב, גם אנחנו כאלה וזה מה שהציבור במדינת ישראל צריך. אם עד עכשיו ההורים לקחו את הילדים להיכל התרבות ולקניונים לראות את יובל, אין לי ספק שביום הבחירות הילדים ייקחו את ההורים לקלפי להצביע בשביל יובל".

גם אחיו של יו"ר המפלגה, בני גולדשטיין, המוצב במקום השני ברשימת המפלגה, אמר כי המצטרף החדש שותף למצע המפלגתי: "הראנו לו את המצע שלנו, שבין היתר, מדבר על חינוך טוב יותר וכיתות לימוד של עד 20 תלמידים בכיתה. כמו כן הצעה נוספת שלנו היא לכתוב על חטיפים ומוצרי מזון שמכילים חומרים מסוכנים ולא בריאותיים את המילה 'אזהרה'. יובל התלהב מאוד ואמר שרק בשביל דור העתיד הוא מוכן להחליף את בגדי הליצן בחליפה ועניבה".

מפלגת "כלכלה" הוקמה לפני כחצי שנה על ידי אנשי עסקים שעיקר פעולתם מחוץ לישראל. מלבד יובל המבולבל, הצטרף אליה גם משה אבו עזיז, אשר זכה במיליון שקלים בתכנית "אחד נגד מאה". כאמור, יוסי בובליל, שהתפרסם לאחר שהשתתף בתכנית ה"אח הגדול", גם הודיע בתחילה על הצטרפות למפלגה, אולם פרש לאחר כשבועיים כיוון שלא הוצע לו המקום השני ברשימה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully