וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שניים זכו יחד בחצי מיליארד דולר בלוטו

מה הייתם עושים אם מזלכם היה מאיר לכם והייתם זוכים ב-190 מיליון דולר? אזרחי ארצות הברית, מסתבר, מסתפקים במועט. רואת חשבון מאטלנטה: "הייתי משלמת את החובות של משפחתי"

והמספרים הזוכים הם: 5, 16, 22, 23, 2,9 ומספר המזל – 6. שני אלמונים מאושרים, מאריזונה וממיזורי, הפכו היום (חמישי) למיליונרים לאחר שזכו, כל אחד, ב-190 מיליון דולר, בהגרלת הלוטו השנייה בגודלה במדינה, בה הפרס הגדול (לכרטיס אחד) עמד על 579.9 מיליון דולרים. לאחר 16 הגרלות ללא זוכה, המשיכו האמריקאים לנסות את מזלם, ומעל 160 מיליון כרטיסי הגרלה נמכרו, כשבמדינת פלורידה נרכשו 200 אלף כרטיסים בכל דקה ביום רביעי.

ממלאים כרטיסי הגרלה לקראת הגרלת הלוטו השנייה בגדולה בוושינגטון, ארצות הברית. רויטרס
160 מיליון כרטיסי הגרלה נמכרו. מקווה לטוב בוושינגטון/רויטרס

בין ממלאי הכרטיסים האופטימיים היה גם למאר פאלי, מחוסר עבודה משיקגו, שמילא שישה כרטיסים והצהיר כי אם יזכה הוא ידאג לכנסייה שלו, יתרום לבתי ספר ואז "יפרוש מלהיות מובטל". איווט גאווין, שמכרה את כרטיס ההגרלה לפאלי, אינה ממלאה לוטו בדרך כלל, אך הפעם היא חרגה ממנהגה. "לקוחות רבים אומרים כי אם הם יזכו הם ידאגו לי, אבל אני אצטרך לחכות ולראות", אמרה.

ממלאים כרטיסי הגרלה לקראת הגרלת הלוטו השנייה בגדולה בניו יורק, ארצות הברית. רויטרס
"לקוחות רבים אומרים כי אם הם יזכו הם ידאגו לי". מכירת כרטיסי הלוטו בניו יורק בעיצומה/רויטרס

אנדרה וויליאמס, ספר מאטלנטה, קנה לראשונה כמה כרטיסי גירוד ורקד במספרה את ריקוד המזל שלו. "אני לא יודע אם בכלל אסתכל בתוצאות", אמר וויליאמס. "אם אזכה, אני בטח אתעלף!". גם היועצת המשפטית פאט פאוול קנתה את כרטיס הגירוד הראשון שלה בחנות באטלנטה, על אף שהיא מודעת לכך שסיכויי הזכייה שלה הם "בין אפס לאפס". למרות הכל, היא הרשתה לעצמה לחלום: "חשבתי על לזכות בכסף ומה אעשה איתו. בינתיים אני רוצה רק ליהנות מהריגוש". רואת החשבון בניטה לואיס, שגם בשבילה זו הפעם הראשונה, לא רצתה להישאר היחידה במשרד שלא מילאה כרטיס. "הייתי מאוד לחוצה כשקניתי את הכרטיס, כאילו שאני אהיה הזוכה", סיפרה. "אם כן, אני הולכת לפרוש ולשלם את כל החובות של משפחתי".

ממלאים כרטיסי הגרלה לקראת הגרלת הלוטו השנייה בגדולה בניו יורק, ארצות הברית. רויטרס
גם העוברים בתחנת הרכבת "גראנד סנטרל" בניו יורק לא מוותרים על הסיכוי/רויטרס

בפילדלפיה, בילי פולגיניטי, שמוכר פירות ים לפרנסתו, קנה לא פחות מ-50 כרטיסי הגרלה עבורו ועבור מעט מעמיתיו לעבודה. "אתה הולך למיטה בלילה, מקווה שתתעורר מיליונר", אמר פולגיניטי. אם יזכה הוא מתכנן, איך לא, לצאת לחופשה ארוכה ו"לעזור לבני אדם, המון תרומות". סיג'יי ג'ונסון, אנליסטית מדטרויט סיפרה כי אם תזכה בפרס הנכסף היא תבנה בית לאחותה בפלורידה, ואחר כך "תרד למחתרת ותדאג למשפחה".

ממלאים כרטיסי הגרלה לקראת הגרלת הלוטו השנייה בגדולה בניו יורק, ארצות הברית. רויטרס
אנשים רבים קנו יותר מכרטיס הגרלה אחד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully