וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחיסול? "חיילים" של אברג'יל נלכדו חמושים

26.11.2012 / 19:15

העבריין הירושלמי יעקב שמעון נעצר יחד עם חשוד נוסף בעת שהשניים נשאו אקדחים, לבשו שכפ"צים והחזיקו חומר דליק. השניים מכחישים את העבירות ולא משתפים פעולה עם חוקריהם

שני חשודים נעצרו לפנות בוקר (שני) סמוך לטיילת בבת ים, כשברשותם שני אקדחים החשודים כגנובים. אחד מהם הוא יעקב שמעון (עקא), עבריין ירושלמי מוכר ומי שנחשב חבר בארגון הפשיעה אברג'יל. השניים לבשו שכפ"צים בשעה שנעצרו, ומכחישים באמצעות סנגוריהם כי כלי הנשק שייכים להם, ואילו ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב מנסים להבין מה היה היעד אליו נסעו השניים.

סמוך לשעה 00:30, עצרו שוטרי מרחב איילון של משטרת תל אביב אופנוע מסוג טי-מקס, עליו היו רכובים שמעון בן ה-42 ורועי ניר, תושב חולון בן 31. בבדיקה שערכו באופנוע מצאו השוטרים שני אקדחים – מסוג קולט ומסוג סמית' אנד ווסון – טעונים ומוכנים לירי. השניים נתפסו כשהם לובשים מתחת לבגדיהם שכפ"צים, ובכליהם נמצא בקבוק המכיל חומר דליק. עוד עלה החשד כי האופנוע עליו נסעו גנוב, וכי לוחית הזיהוי זויפה. הם נעצרו ונלקחו לחקירה, שעברה ליחידה המרכזית (ימ"ר).

בחקירתם בחרו השניים בזכות השתיקה, וסירבו לענות לשאלות שנשאלו על ידי החוקרים – וכאלה היו רבות – כגון לאן נסעו, מי שלח אותם, וכיצד הגיעו האקדחים לידיהם. היום ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בשבעה ימים בבית משפט השלום בתל אביב, בחשד לעבירות של נשיאת נשק שלא כדין, קשירת קשר לביצוע פשע ושימוש ברכב ללא רשות. השופט שאול אבינור קבע כי "קיים חשד סביר נגד החשודים", והורה על הארכת מעצרם בחמישה ימים. סנגוריהם של השניים, עורכי הדין תמיר סננס ורצון דרחי, מסרו: "מרשינו מכחישים כל קשר לביצוע העבירות". הם עוד טענו כי הנשק שנתפס אינו שייך לשני החשודים.

לאחרונה מתמודדת הימ"ר עם גל חיסולים באזור גוש דן, ובימים הקרובים ינסו החוקרים להבין מה עומד מאחורי מעצרו של מי שנחשב לבכיר בארגון אברג'יל בנסיבות אלה. במקרה האחרון, לפני כשבועיים, נרצח ביריות סעיד חאמד, תושב יפו המוכר למשטרה, סמוך לבית החולים וולפסון בחולון. ביולי האחרון נורה למוות צעיר בן 30 בשדרות דב הוז בעיר, על ידי אופנוען חולף. שני המקרים טרם פוענחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully