וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרפו את בעלי בעזה כדי שיודה במגעים עם ישראל"

אלמנתו של ריבחי בדאווי, שהוצא להורג בגין שיתוף פעולה עם ישראל וגופתו נגררה על ידי אופנוע ברחבי עזה, סיפרה על העינויים שעבר בכלא חמאס: "שברו לו את הלסת והשיניים"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

לפני כשבוע הוצאו להורג ברצועת עזה שישה פלסטינים שהואשמו בשיתוף פעולה עם ובריגול למען ישראל. גופתו של אחד מהם, ריבחי בדאווי, אף נקשרה לאופנוע ונגררה ברחובות העיר עזה, בעוד פעילי חמאס יורים באוויר כאות ניצחון. בראיון שהעניקה אמש (ראשון) אלמנתו של ריבחי, חולוד, היא הביעה סלידה מהדרך בה בחרו להוציא להורג את בעלה, שבילה את ארבע השנים האחרונות בכלא חמאס.

"הם שרפו אותו ושברו את הלסת שלו ואת שיניו", סיפרה האלמנה חולוד בראיון ל"דיילי ניוז" האמריקאי. "החזיקו אותו תלוי מהידיים ומהרגליים במשך 45 ימים כדי לגרום לו להודות. הוא הודה בגלל העינויים". היא הוסיפה כי בעלה נהג לספר לה כל שאירע לו בכלא ואף נתן לה יומן שכתב במהלך תקופת המאסר.

שישה "משתפי פעולה עם ישראל" הוצאו להורג בעזה. רויטרס
גופתו של בדאווי נגררת ברחובות עזה, בשבוע שעבר/רויטרס

בדאווי, שהותיר אחריו גם חמישה ילדים, נידון לעונש מוות במשפט ראווה ובני משפחתו ביקשו להפחית את העונש לעשר שנות מאסר. "קיווינו שהם יקבלו את בקשתנו כיוון שלא היו להם שום הוכחות, רק הודאתו כביכול", אמרה האלמנה בצער.

אביו של בדאווי, אחמד, אמר כי אינו מאמין שבנו שיתף פעולה עם הישראלים, אותם "שנא יותר מאת חמאס". "לא יכול להיות שבני היה משתף פעולה", הבהיר האב. "הם אומרים שהוא קיבל כסף מהישראלים. תראו את הבית שלו, זה בית של אדם עני. הוא עזר לכולם. כולם אהבו אותו. אני מברך אותו".

שישה גברים הוצאו להורג בעזה: ”ריגלו למען ישראל”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully