וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס נהרג מפגיעת רקטה: "היה גאוות השכונה"

שלומי גבאי

22.11.2012 / 19:53

קצין המילואים שמת היום מפצעיו לאחר שנפגע מרסיסי רקטה במועצה האזורית אשכול עלה לארץ מאוקראינה בילדותו, והיה סטודנט לפיזיקה. הלווייתו תיערך מחר ב-11:00 בנתניה

צילום: שי מכלוף, אבי כהן, טל אנגלנדר, דניאל בוק, רויטרס, דרור פיקלני, דובר צה"ל; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

סגן בוריס יארמולניק, שמת היום (חמישי) מפצעיו לאחר שנפגע אנושות מרקטה אתמול במועצה האזורית אשכול, הותיר אחריו הורים ואח בן 24. בני המשפחה עלו לישראל בשנת 1993 מקייב שבאוקראינה, והתגוררו בנתניה. בוריס בן ה-28 היה סטודנט לפיזיקה באוניברסיטת תל אביב.

כחייל הוא שירת כקצין חימוש, וגויס בצו 8 בתחילת השבוע, עם תחילת ההכנות לכניסה הקרקעית לרצועת עזה במסגרת מבצע "עמוד ענן". הוא נפצע מרסיסים של רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח, והועבר במצב אנוש לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הוא סבל מפגיעת ראש קשה, נותח במהלך הלילה ושהה במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, אך למרות מאמצי הרופאים מותו נקבע בבית החולים.

סגן בוריס יארמולניק,  קצין המילואים שנהרג בדרום. באדיבות המשפחה
בוריס היה סטודנט לפיזיקה באוניברסיטת תל אביב/באדיבות המשפחה

אחד משכניהם של משפחת יארמולניק, המתגורר בבניין, מספר כי בוריס היה בחור שקט וטוב. "מדובר במשפחה שקטה מאוד שבקושי שומעים אותה. אנשים טובים. בוריס היה גאוות השכונה. ההורים היו גאים בו מאוד", אמר השכן. הלווייתו תיערך מחר בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי בנתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ההרוג השישי

בוריס היה ההרוג השישי במבצע "עמוד ענן", שהגיע לסיומו אמש עם ההכרזה על הפסקת אש. ביום חמישי בשבוע שעבר, יומו השני של המבצע, נהרגו שלושה בני אדם מפגיעה ישירה של רקטה בבניין בקריית מלאכי.

שלשום נהרג חייל צה"ל, רב טוראי יוסף פרטוק, בן 18 מעמנואל, מנפילה במועצה האזורית אשכול. מנפילה נוספת נהרג עובד משרד הביטחון, עליאן אל-נבארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully