וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סופת ברקים מרשימה האירה את שמי גוש דן

יחד עם הפסקת האש, הפסיק גם מזג האוויר היבש של השבועות האחרונים. נובמבר חזר במלוא עוצמתו, ובחלק מהערים אף הוצפו רחובות. בשעות הערב האירו את שמי תל אביב עשרות ברקים

צילום: מיכל קליין הלפרן

לאחר שהמבצע בעזה נגמר וקולות הקרב התפוגגו, היום (חמישי) זכינו ליהנות מקולות הרעמים, שכבר נשמעים מפחידים הרבה פחות. מצפון הארץ ועד הנגב ירדו גשמים מפתיעים בעוצמתם. דנה מפתח תקווה סיפרה שנקלעה למבול קצר, אך חזק במיוחד: "הגשם ירד כמה דקות, אבל זה הספיק להציף את כל הרחוב. גם ירד לי ברד אימתני על האוטו. לא ברור לי איך זה קרה ב-16 מעלות". החל משעות הערב המוקדמות, הוארו שמי גוש דן בסופת ברקים מרשימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ירד לי ברד אימתני על האוטו". גשם בפתח תקווה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלילה עדיין ייתכן גשם לפרקים מצפון הארץ עד הנגב וייתכנו סופות רעמים יחידות. קיים חשש לשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח, והטמפרטורות ירדו. בשבת יהיה מעונן חלקית עם עליה קלה של הטמפרטורות. עדיין ייתכן גשם מקומי, ברובו קל. ביום ראשון הגשם יתחזק ויירד לסירוגין מצפון הארץ עד לנגב. ייתכנו סופות רעמים יחידות, וגם כן עם חשש לשיטפונות בנחלים. הטמפרטורות ירדו ויהיו נמוכות מהרגיל בעונה. ביום שני יהיה מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות , עדיין צפוי גשם מקומי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גשם בתל אביב, נובמבר 2012. יותם רונן
המטריות חוזרות לשימוש. גשם בתל אביב, הערב/יותם רונן

הטמפרטורות החזויות הלילה יגיעו בתל אביב עד 16 מעלות, בירושלים עד 11 מעלות, בבאר שבע עד 19, באילת עד 17, בחיפה עד 15, ובטבריה עד 17. מחר יגיעו הטמפרטורות בתל אביב עד 21, בחיפה עד 19, בירושלים עד 17, בבאר שבע עד 19, באילת עד 25, ובטבריה עד 22.

וואלה! מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully