וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי רקטות התפוצצו במפעל בנתיבות, 10 לקו בחרדה

רמי שני

12.11.2012 / 15:18

הירי אינו פוסק: שתי רקטות גראד התפוצצו בשטח מפעל קרמיקה בעיר וגרמו לנזק רב. "עוד לא הספקנו להתאושש וכבר שמענו פיצוץ נוסף בצד השני". בבוקר פגעה רקטה בחנות בעיר

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

הירי נמשך: שתי רקטות גראד התפוצצו בצהריים (שני) בנתיבות, בשטח מפעל קרמיקה. נזק רב נגרם למפעל, ובמקום עשרה נפגעי חרדה. הרקטות פגעו במחסן של חברת שיווק גדולה.

"היינו בקומת המשרדים, שמענו את הצפירה, התחלנו לרוץ לכיוון חדר הביטחון, לא הספקנו לרדת כשנשמע פיצוץ עז והיתמר אבק מאזור האחסנה", סיפרה אחת העובדות. "עוד לא הספקנו להתאושש וכבר שמענו פיצוץ נוסף בצד השני. אנחנו עדיין מפחדים כי גם הבוקר שמענו אותו דבר ואנחנו חווים את זה יותר מדי פעמים". עובד אחר של החברה אמר כי זמן קצר לפני הפיצוץ עזבו אנשים את המקום שבו התפוצצה הרקטה. "עמדנו ממש במקום שבו התפוצץ הגראד כמה רגעים לפני כן והלכנו לשם. בנס אף אחד לא נפגע" הוא אמר. הרקטה התפוצצה במרחק קצר מאוד ממיכל דלק דבר שהיה עלול לגרום לאסון ובמרחק קצר ממרכז קניות. חבלנים של משטרה הגיעו כדי לסלק את הרקטה מהמקום.

פגיעת קסאם במפעל בנתיבות. דרור עינב
"עמדנו ממש במקום שבו התפוצץ הגראד כמה רגעים לפני כן והלכנו לשם. בנס אף אחד לא נפגע", המפעל בנתיבות/דרור עינב

זו הרקטה השנייה שנפלה היום בנתיבות. הבוקר פגעה רקטה בחנות בעיר והסבה נזק לרשת החשמל. החנות הייתה ריקה מאנשים, אך 26 בני אדם ששהו בקרבת מקום לקו בחרדה. למבנה החנות נגרם נזק עקבות כדוריות מתכת שחדרו דרך החלון. צוותי מד"א וכיבוי אש הגיעו לזירה והחלו לפעול לכיבוי הלהבות ולהערכת הנזק. במקביל, הוזנקו לאזור עובדי חברת החשמל שפועלים במקום על מנת להבטיח את החזרת אספקת החשמל לאזור.

חמש רקטות נוספות נורו היום לעבר מועצה אזורית חוף אשקלון. אחת יורטה באמצעות מערכת כיפת ברזל, וחיפושים מתקיימים אחר שרידי יתר הארבע. אזעקה נשמעה בעיר אשקלון. שלוש רקטות נוספות נפלו בשטחים פתוחים במועצת אשכול.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פגיעת קסאם במפעל בנתיבות. דרור עינב
פגיעת קסאם במפעל בנתיבות/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully