וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים בשתי דקות: צפו בסערה שכיסתה את ניו יורק

הסרטון תיעד במשך יומיים את קו הרקיע של מנהטן לכל אורך הסופה האימתנית. ניתן לראות את השמיים מתקדרים ואת האורות שכבים עם קריסת רשת החשמל, עד לרגע שבו תמה הסערה

יח"צ

הסופה "סנדי" שככה מעט, והיא נמצאת כעת בשמי קנדה בדרכה מזרחה בחזרה לאוקיינוס האטלנטי. תושבי העיר ניו יורק, שרחובותיה הוצפו, מנסים להתאושש באיטיות מהשיתוק שאחז בעיר מאז יום ראשון. בצהריים התחדשה חלקית תנועת הרכבת התחתיות, וגם שני נמלי התעופה המרכזיים המשרתים את העיר, ג'ון פ.קנדי ונמל ניוארק, שבו אמש לפעילות. המטוסים הראשונים צפויים לקבל אישור לנחות הערב גם בנמל לה-גווארדיה.

הסרטון שמוצג כאן צולם משכונת וויליאמסבורג ברובע ברוקלין, ומתעד את הסופה במשך יומיים. הוא הועלה ליוטיוב על ידי משתמש בשם SMvideoChan, שאמר כי הסרטון תיעד את הסופה מיום שני בבוקר ועד יום שלישי בלילה. הסרטון צולם מקצהו של גשר וויליאמסבורג, והמצלמה, המכוונת לעבר מנהטן, מראה כיצד השמים מתקדרים עם פרוץ הסערה - וכיצד הנמל נהיה סוער בשל הרוחות החזקות והגשמים העזים. כעבור כמה שניות, ניתן אף לראות כיצד האורות בגורדי השחקים כבים עם קריסת רשת החשמל. בכמה רגעים בסרטון, כמעט ולא ניתן לראות דבר בשל הגשם העז.

הסופה גבתה את חייהם של כ-70 בני אדם בארצות הברית ועוד אדם אחד בקנדה. כמחצית מההרוגים בארה"ב נמנו במדינת ניו יורק, ומהם כ-15 בעיר ניו יורק עצמה. עוד 68 בני אדם נהרגו בהצפות ובתאונות כשהסופה חלפה באיים הקריביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully