וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבורת היום: חזירה חילצה חתול שנפצע בשריפה

שלושה ימים אחרי שהחתול גאמבו נעלם בשריפה שכילתה חווה בניו המפשייר, החלה החזירה קולבי לרוץ לעבר חורשה סמוכה והובילה את בעליה היישר אליו. "חשבנו שכבר לא נראה אותו"

קולבי, חזירה במשקל 455 קילוגרמים, הפכה בן לילה לגיבורה – כאשר הצילה חתול פצוע שנעלם בשריפה בחווה בניו המפשייר שבארצות הברית. קולבי הקשישה, המשמשת כקמע של חוות פרי היל, הובילה את בעליה לחתול גאמבו, שהמתין בחורשה סמוכה כשהוא לא מסוגל ללכת בשל כוויות בכפותיו.

המקרה אירע שלושה ימים אחרי השריפה, שגבתה את חייהם של 14 סוסים וגרמה נזק רב למקום. קולבי בת התשע, גיל מופלג לחזירה, סיימה לאכול את ארוחת הבוקר שלה ולפתע החלה לרוץ לכיוון העצים מחוץ לחווה. בעליה הסתקרנו והחליטו לעקוב אחריה. "היא הייתה חדורת משימה", סיפרה לרשת ABC בעליה של החווה, הרייט פינקס, "עבורה, זה היה מרחק רציני".

צפו בכתבת רשת ABC על קולבי וגאמבו

כשהגיעו לחורשה, החלה קולבי לרחרח את הקרקע והובילה את המשלחת היישר לגאמבו. "חשבנו שאיבדנו אותו עם הסוסים", סיפרה פינקס, "הוא היה שם שלושה ימים, פצוע ולבדו... הוא בוודאי היה מת שם, אבל עכשיו הוא שוב איתנו".

גמבו, שאיבד את שפמו וחלק מזנבו בשריפה, נשלח לשיקום ארוך במרכז וטרינרי, ורק לאחרונה התאחד שוב עם מושיעתו בחווה. כשבועיים לאחר השריפה אירע בחווה נס נוסף, כאשר אחותו של גאמבו, החתולה גידג'ט, שבה לחווה בכוחות עצמה לאחר שנעלמה בשריפה. "אנחנו מודים לקולבי", אמרה פינקס, "ואנחנו מודים לכל מי שעזר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully