וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול באשקלון: בן 30 נהרג מפיצוץ מכוניתו

רמי שני

23.10.2012 / 2:04

על פי החשד, הפיצוץ אירע על רקע פלילי. צוותי מד"א שהוזעקו למקום מצאו את הגבר כשהוא מוטל במצב אנוש ומאוחר יותר הוא מת מפצעיו. בפיצוץ נפצע אדם נוסף באורח קל

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג הלילה (שלישי) באשקלון כתוצאה מפיצוץ מטען נפץ במכוניתו. הפיצוץ אירע ברחוב הנוער העובד בעיר. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו את הגבר במצב אנוש כשהוא מוטל לצד כלי הרכב. הצוותים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי שבעיר, ושם נקבע מותו. מסתמן כי הפיצוץ אירע על רקע פלילי. נסיבות האירוע נחקרות על ידי משטרת מרחב לכיש. בפיצוץ נפצע אדם נוסף באורח קל.

בתקופה האחרונה פעלה המשטרה במרץ כלפי גורמים פליליים שונים וכלפי ארגוני פשיעה במרחב לכיש שבדרום, במטרה להביא למעצרם. זאת בין היתר בעקבות ניסיון התנקשות בחייו של בכיר העבריינים בדרום שלום דומרני ואנשי ארגון הפשיעה שלו.

בתחילת החודש נעצרה כנופיית עבריינים בחשד לניסיון לחסל את דומרני ועבריינים נוספים בארגונו. נגד ארבעה מהחשודים הוגשו לפני כשבועיים כתבי אישום, בהם הארבעה נאשמים בין היתר באיסוף אמצעי לחימה לצורך ההתנקשות. אחד הנאשמים, פיני מזרחי בן ה-25, נאשם שהשליך רימון רסס, שלא התפוצץ לבסוף, לעבר ביתו של עבריין באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully