וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ לשעבר "צ'יטה" כהן הורשע במעשה מגונה בדיילת

21.10.2012 / 16:00

במהלך טיסה לניו יורק לפני שש שנים תפס כהן, שהיה בעבר חבר כנסת מטעם ישראל ביתנו, בחזה של הדיילת. "עדותה של המתלוננת נראית כנה, אישית ואותנטית", פסקה השופטת בהרשעה

חבר הכנסת לשעבר אליעזר (צ'יטה) כהן הורשע היום (ראשון) בביצוע מעשה מגונה בדיילת לפני שש שנים. בית משפט השלום בראשון-לציון קיבל את עדותם של המתלוננת ושל דייל נוסף, שעסקו בחלוקת מגשי האוכל ואיסופם בעת המקרה. לפי כתב האישום בו הורשע, כהן הושיט את ידו לחזה של הדיילת ומישש אותו מספר פעמים.

הדיילת, שהייתה בעת האירוע בת 27, תיארה בפני בית המשפט את סערת הרגשות שחשה. "התחלתי לצעוק עליו: 'למה אתה נוגע בי, תיגע באשתך'", סיפרה. "רצתי חזרה קדימה והתחלתי לבכות. מנהל השירות בטיסה ניסה להרגיע אותי. אחרי שלא נרגעתי עד סוף הטיסה, ירדתי מהמטוס וניגשתי למשטרה להתלונן". הדייל השני שהיה עד לאירוע סיפר כי ראה את כהן מכסה את ראשו בשמיכה מיד לאחר ביצוע המעשה המגונה. כהן הכחיש לאורך כל המשפט כל קשר לאירוע, למעט היותו במטוס באותה הטיסה עם אשתו. הוא טען כי מדובר בעלילת שווא שכל יעודה היה למנוע ממנו להגיש תלונה נגד הדיילת על התנהגות בלתי מקצועית בתוקף תפקידה.

כהן הוסיף וטען כי ישן בזמן הטיסה, ורק בגלל צעקות הדיילים הוא התעורר לרגע וצעק לעברם על כך שהם מפריעים לנוסעים. לדבריו, הוא היה בהלם מוחלט כאשר זומן לחקירת המשטרה. כדי לחזק את טענותיו, סיפר כי אשתו שישבה בצמוד אליו הייתה ערה לאורך כל הטיסה. אשתו סיפרה בבית המשפט כי זו הייתה טיסה שגרתית, למעט השירות - שלדבריה היה לקוי. היא העידה כי לא ראתה שום הושטת יד, מקרית או מכוונת, של בעלה לעבר המתלוננת.

השופטת שרית זמיר כתבה בפסק הדין כי עדותה של המתלוננת נראית לה "עדות כנה, אישית ואותנטית, שאותות האמת ניכרים בה על פניה". השופטת ציינה כי התשתית הראייתית מצומצמת, אך לא הטילה ספק בעדות המתלוננת. "אין זה סביר בעיני, שעדה זו, שלהתרשמותי לא ניחנה בתחכום רב ובפלפול תמציא סיפור כזבים זה, רק על מנת להדוף תלונה עתידית שאולי תוגש נגדה", אמרה. "ואם לא די בכך, לא סביר שאף תגרום לכך שדייל נוסף, עמו אין לה כל היכרות קודמת וכל קשר, ישתף עמה פעולה בעניין, וימסור עדות שקר בבית המשפט". לסיום אמרה השופטת כי "התביעה הוכיחה את האשמה מעבר לכל ספק סביר". מועד קביעת הטיעונים לעונש נדחה לבקשת סנגרו של כהן כדי ללמוד את ההחלטה.

ב-2003: "ח"כ צ'יטה כהן קילל וכמעט דרס מאבטחים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully