וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם חברתו של רז אטיאס: "בוודאי שנפסיק את ההריון"

20.10.2012 / 20:32

אמה של הנערה שבן זוגה נורה למוות בידי מתנדב של המשטרה לאחר שהשניים איימו להתאבד הוסיפה: "בזה הסתיימו היחסים שלנו עם משפחת אטיאס". חבריו: "רז רצה ששוטר יהרוג אותו"

צילום: טל אנגלנדר, גדעון צנטנר, עריכה: יותם בן-דוד, מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

אמה של הנערה ההרה שבן זוגה, רז אטיאס, נורה אתמול למוות בידי מתנדב של המשטרה לאחר שהשניים איימו להתאבד, אמרה הערב (שבת) כי בני משפחתה החליטו שהיא תבצע הפלה. "לא נמשיך את ההיריון בו היא נמצאת. בוודאי שלא", הסבירה האם בשיחה עם כתבים. "היא ילדה בת 17 וזה ממש לא הזמן להריון. הופעלו עליה המון לחצים לעצור את ההיריון ואני לא רוצה להאשים כרגע אף אחד. בזה הסתיימו היחסים שלנו עם משפחת אטיאס".

רז אטיאס, שנורה על ידי מתנדב משטרה לאחר שאיים להתאבד יחד עם חברתו. דרור עינב
"ההורים לחצו על בני הזוג לבצע הפלה". רז אטיאס/דרור עינב

בשעות הבוקר שוחררה הצעירה לביתה שבירושלים. נשקלת האפשרות כי תשוב לבית החולים הדסה עין כרם בעיר, בו אושפזה, כדי לבצע את ההפלה. בינתיים, מתבררים פרטים נוספים שחושפים את הסיבה שככל הנראה הביאה את השניים לרצות לשים קץ לחייהם. "הלחץ על בני הזוג, במיוחד על רז, היה עצום", מספר גורם המאורע בפרטי האירוע. "ההורים לחצו על בני הזוג לבצע הפלה, התנגדו לעצם קיום הקשר ואיימו על רז שאם הדבר לא יבוצע הוא יגורש מהבית. אביו של רז סירב לדבר איתו ומכבש הלחצים הזה הביא אותם למשבר שלא ידעו איך להתמודד איתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תחקיר המשטרה: המתנדבים פעלו ללא רבב

לאחר שאתמול התברר כי הצעירה סיפרה לחברותיה על כוונתה להתאבד, נראה כי גם חבריו של אטיאס היו בסוד העניינים – אך בחרו שלא לדווח על כך. לוואלה! חדשות נודע כי אמש הגיעו לצומת שמשון סמוך לבית שמש כמה מחבריו של רז וביקשו להניח זר במקום בו נורה. הם סיפרו לשוטרים כי לאחר שהצעירה נכנסה להריון היתה מהומה בבית ואטיאס וחברתו רצו להתאבד. לדברי החברים, "רז רצה ששוטר יהרוג אותו".

"הנחת אקדח מתחת לכרית - ויחד עם מחסנית, היא חוסר אחריות ועבירה על החוק", אומר הגורם. "היה כאן מקבץ של אירועים שחבירתם יחד אפשרה את הטרגדיה הנוראה הזו. כניסה לא מתוכננת להריון, גיל צעיר וחוסר ניסיון, לחץ אדיר מצד ההורים של רז, קשר שתיקה של חברים ואי שמירה על הנשק".

במקביל, בדיקה שביצעה המשטרה מגלה כי המתנדבים שהיו על מדים צעקו לבני הזוג כשקרבו אל הרכב "משטרה, משטרה", לאחר שרז איים לפגוע בהם ובחברתו. לדבריהם, אטיאס ירה מספר יריות באוויר ורק לאחר שירה לכיוון השוטרים ופצע אחד מהם בראשו הם השיבו באש. שני קליעים שפגעו – אחד בראשו ואחד בפלג גופו העליון, הביאו למותו במקום. התחקיר המשטרתי, שהסתיים, מצא שמתנדבי המשטרה פעלו ללא רבב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully