וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס הודה לנשיא בלארוס: "נרגש מהמחווה לדגן"

טל שלו

19.10.2012 / 13:57

לאחר שנודע על שיפור במצבו של ראש המוסד לשעבר, שעבר השתלת כבד בבלארוס, התקשר הנשיא פרס לנשיא לוקשנקו והודה לו על הטיפול המסור: "אקט אנושי וידידותי כלפי ישראל"

נשיא המדינה שמעון פרס הודה הבוקר (שישי) לנשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, על ניתוח השתלת הכבד שעבר ראש המוסד לשעבר מאיר דגן בארצו. "אני מבקש להודות לך על הדרך שבה טיפלת באחד מהאזרחים הנפלאים של מדינת ישראל", אמר פרס בשיחה עם הנשיא הבלארוסי. "דגן הוא גיבור אמיתי אשר נלחם בטרור ובאלימות והקדיש את חייו לביטחון המדינה. אנחנו מודים לך על כך שבלארוס מארחת אותו בהליך הרפואי הנדרש. זה מאוד משמעותי לכולנו ואנו רואים בכך אקט אנושי וידידותי כלפי ישראל".

הנשיא לוקשנקו עדכן את הנשיא פרס כי הוא עוקב באופן אישי אחרי מצבו של דגן: "היה לי חשוב להיות מעורב בסיוע. אני ואתה נתפלל יחד להחלמתו המהירה." בסיום השיחה הוסיף פרס שכמי שנולד בבלארוס, הוא "נרגש מהמחווה ההומניטרית".

על פי דיווחים, מצבו של דגן, שעבר לפני למעלה משבוע ניתוח להשתלת כבד, השתפר לאחר שאתמול ירד ממיטתו, כשהוא נושם בכוחות עצמו וכאמור כבר איננו מורדם. דבר הניתוח נודע לאחר שהנשיא לוקשנקו עצמו חשף אותו במסיבת עיתונאים. נשיא בלארוס אף טען כי דגן הגיע לניתוח בארצו לאחר שרופאים בארצות הברית, בגרמניה ובשבדיה סירבו לנתחו, בשל היותו ראש מוסד לשעבר, אך גורמים בישראל דחו את הטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully