וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נוסע במטוס פתח את דלת החירום לפני הנחיתה

אזרח אוקראינה שטס עם חברת דלתא מבוסטון לסולט לייק סיטי, חשב כי כנף המטוס בוערת, והחליט כנראה כי עליו להציל את יתר הנוסעים. בחקירה הוא הודה כי שתה אלכוהול בטיסה

אזרח אוקראיני שטס בטיסה מספר 1215 של חברת התעופה דלתא מבוסטון לסולט לייק סיטי שבארצות הברית, פתח את דלת החירום במטוס בזמן הנחיתה, כיוון שלטענתו חשב שאחת מכנפי המטוס בוערת – כך דיווחה אתמול (רביעי) רשת abc. נוסעים שהבחינו באיש, אנטולי ברנוביץ', זינקו לעברו והשתלטו עליו, לפני שהצליח לפתוח את הדלת במלואה. עם עצירת המטוס ברנוביץ' נעצר ונחקר על ידי סוכני הבולשת הפדרלית האמריקאית (FBI). הוא חשוד בגרימת חבלה לכלי הטיס והפרעה לסדר הציבורי.

צפו בדיווח ברשת abc

"בדיוק כשגלגלי המטוס נפתחו ונגעו במסלול הנחיתה, שמעתי מישהו צועק מאחוריי", סיפר דאג אנדרסון, אחד מנוסעי המטוס. הוא הוסיף כי "המבט בעיניים שלו היה שונה, הוא לא היה שיכור או מסומם, אך מאוד קר ומרוחק". ברנוביץ' הודה כי שתה משקה אלכוהולי בזמן הטיסה, אך לא אמר כמה כוסות צרך, לפני שהחליט "להציל" את יתר הנוסעים מהשריפה שלא הייתה.

ג'ואן אריקסון, נוסעת בטיסה אמרה לרשת הטלוויזיה כי "זה היה די מפחיד באותם רגעים". חברתה דבי וויליאמס, אמרה כי היא שמחה על כך שבסופו של דבר נחתנו, ואנחנו על הקרקע עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully