וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בניו יורק: שוטרים חבטו בהומלס שהתאכסן בבית כנסת

16.10.2012 / 15:31

בסרטון, המוצג כאן, נראים שני השוטרים מכים באגרופים נמרצים את אהוד הלוי, בן 21, שהתגורר במקלט לצעירים בסיכון בבית כנסת בעיר. אחר השוטרים הושעה ונפתחה חקירה פנימית

צילום: רויטרס, צילומי חובבים שהועלו לרשת; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

צעיר יהודי חסר-בית הוכה בידי שני שוטרים במרכז לנערים בסיכון בשבוע שעבר. לטענת השוטרים, הצעיר, שזוהה כאהוד הלוי, בן 21, ניסה להתנגד למעצר, ולכן התעורר צורך להפעיל נגדו כוח. במשטרת ניו יורק ניסו למנוע את פרסום הסרטון, אך השבוע הוא דלף לרשת. התקרית אירעה סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר, לאחר שאחד המאבטחים במקום העיר את הלוי. הוא לן בבית המחסה שמופעל בבית הכנסת בעיר. בין השניים התפתח עימות מילולי חריף, ולמרות שהלוי התגורר במקום זה חודש, בידיעת הבעלים, המאבטח קרא למשטרה כדי לגרש אותו. מצבו הרפואי של הלוי אינו ברור לגמרי.

שוטרים היכו באכזריות חסר בית במרכז יהודי. רויטרס
אחד השוטרים מכה את אהוד הלוי, בבית המחסה בניו יורק/רויטרס

אף על פי שהלוי לא היה חמוש, מצלמות האבטחה תיעדו את שני השוטרים מכים אותו באגרופים, וממשיכים לחבוט בו נמרצות כשהוא מוטל על הרצפה. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, ורק בתום דקות ארוכות נלקח הלוי למעצר. הוא הואשם בתקיפת שוטר, בהסגת גבול, בהתנגדות למעצר ובהטרדה. הלוי שוחרר בערבות, אך העונש על מעשיו עלול להגיע לחמש שנות מאסר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה על חקירה ראשונית

דוב הייקינד, חבר הבית התחתון של בית המחוקקים במדינת ניו יורק, אמר כי "ההתנהגות הזו היא בלתי מוסרית". לדבריו, "אלמלא מצלמת הווידאו שתיעדה את מה שקרה, ייתכן והיינו באמת מאמינים שאהוד תקף את השוטרים, אך הוא מעולם לא עשה זאת". לדבריו, "השוטרים הללו חייבים להיות מושעים, אם הם עדיין לא הושעו. הם לא יכולים להסתובב בחוץ ולהגן על הציבור, אנחנו אלה שצריכים הגנה מפניהם".

מאוחר יותר, נודע כי אחד השוטרים הוצא לחופשה זמנית, וכי המחלקה לחקירות שוטרים במשטרת ניו יורק הודיעה כי פתחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully