וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: גור אריות לבן מאיר את היום

20.10.2012 / 9:50

פינת הליטוף הווירטואלית מציעה: תמונות של חיות מסביב לעולם שעושות נחת

אנגליה: אווזים קנדיים בשעת בוקר מוקדמת

אווזים קנדיים נחים על אגם בשעות הבוקר הערפילות בפארק ריצ'מונד שבלונדון, אנגליה. האווזים הקנדיים שאופיניים לצפון ארה"ב נודדים בתקופה זו מהאיזורים הקרים של צפון המדינה אל איזור קליפורניה, שם ישהו במהלך החורף.

אנגליה: החרקים במאבק הישרדות

חרק ירוק מגן הולך על פרח ורוד בגן בריקסטון שבלונדון, אנגליה. לפי הקרן שלימור החרקים באנגליה, נמצאת אוכלוסיית החרקים באנגליה במאבק השרדות לאחר הקיץ הלח והקר יחסית שחוו במדינה.

סקוטלנד: חתולי לינקס חוזרים הביתה

זוג חתולי בר מזן לינקס צפוני בוחנים את סביבתם החדשה בפארק היילנד לחיוות בר שנמצא בקינגוסי שבסקוטלנד. הפארק שמתמחה בגידולם של חיות ממוצא סקוטי, קיבל את זוג התאומים לאחר שעל פי ההערכות המקצועיות הם שייכים לזן שמקורו בסקוטלנד.

פרו: משחררים אריות ים בחזרה אל הטבע

קבוצת אריות ים באי פלומינו שבקלאו, פרו. שלשוה אריות ים שוחררו השבוע בחזרה אל הים, לאחר שנמצאו פצועים בחופים שונים ושוקמו במהלך החודש האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אנגליה: המאבק על חיי הגיריות בשיאו

גירית הולכת ביער ליד העירה פיקרינג, שבצפון אנגליה. המאבק לדילולה של אוכלוסיית הגיריות באנגליה מביא למחלוקות קשות ברחבי המדינה, שהגירית היא אחד מסמליה. לפני כשנתיים, אחרי שמחלת שחפת גרמה למותם של אלפי ראשי בקר הגיעו חלק מהמדענים למסקנה, כי הגירית היא זו שאחראית להעברת המחלה, ולכן צריך לדלל את אוכלוסייתה. בחודש שעבר אחרי מאבק ארוך החליט בית המשפט להתיר את תוכנית ההמתה שתערך בעזרת רובים. אחרי שמתנגדי השיטה הגישו ערעור לבית המשפט, הם גם הצליחו לגייס למאבק את בריאן מיי, הגיטריסט האגדי של להקת "קווין".

אנגליה: דוגמניות למען כבשים

ארבע דוגמניות צועדות לצד כבשים ברחוב אוקספורד שבלונדון, אנגליה. הדוגמניות והכבשים נועדו לקדם קמפיין שנקרא "שבוע הצמר", שיעודד אנשים לתרום את פריטי הלבוש שלהם שעשויים מצמר, כך שהחנות "מרקס אנד ספנסרס" תוכל למחזר אותם ולמכור אותם מחדש, כך שהפגיעה בכבשים תפחת.

גרמניה: שועל בגן

שועל מצוי יושב בגן בברלין, בירת גרמניה. השועל, שדומה לכלב הוא אומניבור- אוכל כל, והוא בוחר את איזור המחייה שלו על פי כמות המזון שנמצאת בשטח, בכלל זה גם נמצאים גם ישובים של בני אדם, שם הוא נהנה משאריות מזון.

בוטסואנה: נמרה צדה על עץ

נמרה מתהלכת על ענפי עץ ובפיה ציפור שצדה בשמורת מאשאטו שבמדינת בוטסואנה. הרפובליקה הלא מוכרת נחשבת לאחת המדינות היציבות באפריקה, וכלכלתה נשענת על גידול בקר ומכרות יהלומים.

לבנון: ינשוף פרא

אישה מחזיקה בינשוף פרא בכפר שאקה שבצפון לבנון.

מקסיקו: גור אריות נדיר

גור אריות לבן כבן חודש משחק בגן החיות בלאון שבמקסיקו. האריות הלבנים נולדים בגני חיות בעקבות רבייה סלקטיבית שמטרתה להגדיל את אוכלוסייתם שנמדדת כיום בכמה מאות פרטים בודדים בכל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully