וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מושל הפנה לקו ארוטי, במקום למוקד סיוע

ריק סקוט מפלורידה התכוון להפנות את אזרחיו למוקד מידע על דלקת קרום המוח, בעקבות התפרצות המחלה הקטלנית בארה"ב. במקום זאת, מי שחייג למספר נתקל במענה למבוגרים בלבד

התפרצות דלקת קרום המוח ברחבי ארצות הברית גבתה בשבועיים האחרונים את חייהם של 12 בני אדם. מאז ה-25 בספטמבר התפשטה הדלקת לעשר מדינות שונות ולא פחות מ-121 בני אדם נדבקו בנגיף, כאשר מקרי המוות אירעו בחמש מדינות שונות – טנסי, מישיגן, מרילנד וירג'יניה – ופלורידה. מושל פלורידה, ריק סקוט, ניסה בימים האחרונים לסייע לאזרחים במדינתו להתמודד עם התפשטות המחלה, אך טעה טעות מביכה.

במהלך ישיבת הקבינט של פלורידה, העביר סקוט מספר טלפון, שלכאורה היה אמור להפנות את האזרחים למוקד מידע לאזרחים בענין דלקת קרום המוח. המספר שנתן פורסם באתר מחלקת הבריאות של פלורידה, לשימוש התושבים. אולם, להפתעתם של האזרחים המודאגים, כשחייגו את מספר הטלפון שניתן להם, קיבלה את פניהם ההודעה הקולית הבאה: "היי בנים, תודה שהתקשרתם אליי ביום השנה שלי". ומיד, מן הצד השני של השפורפרת, הוצג בפניהם תפריט של "אפשרויות שובבות".

ריק סקוט, מושל פלורידה. AP
מחלקת הבריאות תיקנה את הטעות במהירות. סקוט/AP

בכתב העת המקומי "ברווארד פאלם ביץ' ניו-טיימס" נכתב כי צוות האתר של מחלקת הבריאות למד על הטעות המביכה מאדם שהתריע על כך בשיחה עם תחנת רדיו מקומית, שמיד הודיעה על כך למשרד המושל. "מחלקת הבריאות של פלורידה תיקנה את הטעות במהירות ופרסמה את המספר הנכון", נכתב.

סקוט אינו לבד. במסגרת כהונתו כמושל פלורידה, גם משרדו של צ'רלי כריסט פרסם בשגגה מספר שהוביל הורים להתקשר ל"קו חם" של ילדות, במקום למוקד לבריאות הילד. טים פולנטי טעה טעות דומה בתקופת כהונתו כמושל מינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully