וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: האם זו הציפור היפה בעולם?

13.10.2012 / 9:45

פינת הליטוף הווירטואלית מציעה: תמונות של חיות מסביב לעולם שעושות נחת

אוסטרליה: תנין שובר צום

רקס, אחד מהתנינים הגדולים בעולם, אוכל צלעות פרה בגן החיות בסידני שבאוסטרליה. זוהי הארוחה הראשונה של התנין ששוקל 700 ק"ג , לאחר שנת חורף ארוכה של שלושה חודשים.

סקוטלנד: לוטרות בארוחה בשרית

זוג לוטרות קצרות טופרים, אוכלות בגן החיות באדינבורו שבסקוטלנד. השתיים הן חלק מחמישייה שנולדה בגן החיות לפני כעשרה שבועות, ובהתאם למינן הן ישקלו כשלושה קילוגרמים וחצי כשייגדלו. החיות אוהבות המים הללו, ידועות בקלות תנועה ובמבנה הזרועות הייחודי שלהן שמאפשר להן לצוד מבחר גדול של חיות קטנות כמו סרטנים, חלזונות ודגים קטנים.

אנגליה: קרנפון נדיר נולד

אמה אלסה, קרנפית שחורה (צרת שפה) בת תשע והגור הקטן שלה, מתרפקים זה על זו בגן החיות בצ'סטר שבצפון אנגליה. הקרנף הקטן שנולד רק לפני כמה ימים ייקח חלק בתוכנית עולמית לשימור הקרנפים שנמצאים בסכנת הכחדה חמורה בעולם.

פרו: כלב מחופש לעכביש

בולדוג צרפתי לבוש בתחפושת עכביש באירוע אופנה שהתקיים בעיר לימה שבפרו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

דרום אפריקה: היפופוטם מתרחץ

היפופוטם יושב בנהר לימפופו בפארק הלאומי קרוגר שבדרום אפריקה. פארק קרוגר הוא הגדול ביותר בדרום אפריקה (שיטחו דומה לגדולה של מדינת ישראל) ומצויים בתוכו מאות מינים של יונקים, זוחלים וציפורים.

ארה"ב: דולפין בבריכת שיקום

לואיס הדולפין שוחה במרכז לחקר דולפינים באי מרתון, שבפלורידה. לואיס נמצא לאחר שנסחף אל חוף בלואיזיאנה כשעורו מכוסה בכתמי שמן, שם טופל עד להחלמתו המלאה.

סקוטלנד: ציפורי גאנט מקננות

ציפורי גאנט מקננות בדנבדר שבסקוטלנד. ציפורי הים היפות הללו שיעזבו את האי לקראת סוף אוקטובר בנדידתן לחוף המערבי של אפריקה, מסוגלות לצוד דגים בצלילה מגובה של 30 מטרים ובמהירות של 100 קמ"ש.

בריטניה: טמשאי צפוני

טמשאי צפוני, תוכי ים אטלנטי בוגר (הנפוץ בשם פפין) עם מזון בפיו לפני כניסתו למאורה להאכיל את גוזליו באי סקומר בוויילס שבבריטניה, שמארח מעל עשרת אלפים פרטים מזן זה כל שנה. הפפין מקנן במאורות, מחילות ונקיקים בסלע, שם הנקבה מטילה ביצה אחת, עליה יידגרו בני הזוג ביחד כארבעים יום.

אנגליה: קופי מרמוסט על עץ

שני קופי מרמוסט פיגמי, יושבים על עץ בגן החיות בלונדון, אנגליה. המרמוסט אופייני למדינות דרום אמריקה והוא נחשב לאחד הקופים הקטנים ביותר עם אורך גוף של כ-15 ס"מ ומשקל של כ-150 גרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully