וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תייר חטף נשק ממאבטח באילת, ירה למוות באדם - וחוסל

התייר, אזרח אמריקאי שעבד במטבח בית המלון לאונרדו ופוטר לאחרונה, חטף את נשקו של אחד המאבטחים וירה לכל עבר. לאחר שהתבצר באחד החדרים, הוא חוסל בידי לוחמי לוט"ר אילת

צילום: רויטרס, רן שאולי; עריכה: מיכאל ברגמן

תייר השוהה באילת חטף הבוקר (שישי) נשק ממאבטח בבית המלון לאונרדו בעיר וירה למוות בגבר כבן 50. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. לאחר שהתבצר באחד מחדרי בית המלון, הוא חוסל על ידי לוחמי היחידה ללוחמה בטרור אילת, שהוזעקו למקום אף על פי שמדובר באירוע פלילי, וניהלו עמו חילופי אש.

מדובר בעובד בעל אזרחות אמריקאית, שעבד במטבח המלון ופוטר בימים האחרונים. הוא נכנס לבית המלון בזעם, חטף אקדח מאחד המאבטחים ופתח באש לכל עבר. הרקע למקרה הוא ככל הנראה סכסוך עם אחד מעובדי המטבח, ממוצא דרום אמריקאי. להוציא את ההרוג, כוחות מד"א העניקו טיפול רפואי לשלושה נפגעי חרדה ופינו אותם לבית החולים יוספטל בעיר.

תייר ירה למוות בעובד המלון וחוסל, אוקטובר 2012. רן שאולי
החשוד חוסל לאחר שהתבצר באחד מחדרי בית המלון. לוחמי לוט"ר מחוץ למלון, הבוקר/רן שאולי

מיכל בוארון, אורחת בית המלון, סיפרה כי עובדי המלון "דואגים לכולם וניגשים לחדרים ומעדכנים". היא העריכה כי בית המלון נמצא בתפוסה מלאה. "היינו בדרך לחדר האוכל בבוקר, וכולם רצו לקראתנו. איך שיצאנו, כמו סופת הוריקן, אנשים רצו לעברנו", שחזרה בשיחה עם חדשות ערוץ 2.

עם ההודעה על חיסולו של היורה, סיפרה בוארון: "האירוע הסתיים, כולם יצאו מרוצים, אנשים יצאו עם תינוקות. החיים ממשיכים, לא ניתן לזה להרוס לנו את החופשה".

אורח אחר סיפר במהלך האירוע כי "פתאום בא איזה טבח וחטף את הנשק, שמענו שתיים-שלוש יריות. ממה שאנחנו מבינים מדובר בטבח שהסתכסך עם הטבח השני. מטורף מה שהולך פה. עכשיו היו חמש-שש יריות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תייר ירה למוות בעובד המלון וחוסל, אוקטובר 2012. רן שאולי
חניית המלון/רן שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully