וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: שף מוכר בעל מסעדת יוקרה בתל אביב תקף מלצר

17.9.2012 / 15:38

השף התלונן נגד מלצר המועסק במסעדה אותה הוא מנהל, בטענה כי הוא נתפס גונב מוצרים ממנה. שעות ספורות לאחר מכן, היה זה המלצר שהגיע להגיש תלונה על תקיפה. השף: "קשקוש"

מלצר במסעדה יוקרתית בתל אביב הגיש ביום שישי שעבר תלונה במשטרה נגד שף מוכר, בטענה כי זה תקף אותו והכה אותו. התלונה הוגשה שעות ספורות לאחר שהשף הגיש אף הוא תלונה נגד המלצר, בגין גניבה מהמסעדה.

תחילת הפרשה בשעות הערב המוקדמות של יום שישי, אז הגיע השף לתחנת לב תל אביב והגיש תלונה, לפיה מלצר שעובד במסעדה שלו, ברחוב הירקון בתל אביב, נוהג לקחת עמו אוכל ממטבח המסעדה ללא רשות. סמוך לחצות הגיע המלצר לאותה התחנה והתלונן כי הותקף באגרופים על ידי השף, המשמש בוס שלו במסעדה זה כחצי שנה. השניים טרם נחקרו במשטרה ולא נתנו עדיין את גרסותיהם.

"לא תקפתי, זו עלילה, הכל קשקוש. בסך הכל התעמתתי איתו", סיפר השף בשיחה עם וואלה! חדשות. "מדובר בפרשה חמורה", המשיך, "של תלונות רבות שהגיעו לאחרונה מצד מלצרים על גניבת טיפים. ביצענו מעקב אחרי שלושה עובדים, ולצערי אחד מהם נתפס כשהוא מוציא מוצרי מזון, אלכוהול ושתייה קלה מהמקררים". לדברי השף, "הכל מגובה במצלמות ובימים הקרובים נגיש הראיות למשטרה".

המלצר סרב להגיב לדברים.

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה
  • שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully