וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת מידלטון: צהובון שפרסם תמונות העירום ייסגר

בעלי ה"דיילי סטאר", ששלוחתו באירלנד פרסמה את התמונות, הודיע בזעם על סגירת המהדורה וטען כי לא היה מודע להחלטת העורכים. הצהובון: "הנסיכה קייט לא שונה מליידי גאגא"

החלטתו של עורך מהדורת הצהובון "דיילי סטאר" באירלנד לפרסם את תמונות העירום של הנסיכה הבריטית קייט מידלטון, עלולה לעלות לו ביוקר: אחד משני בעליו הבריטיים של הצהובון, ריצ'רד דזמונד, זעם על ההחלטה והודיע אתמול (שבת) כי יפעל לסגירת המהדורה בשל מה שכונה בפיו "החלטה שלא ניתן להצדיק".

"אני מאוד כועס בשל ההחלטה לפרסם את התצלומים ואני נוקט בצעדים מיידים על מנת לסגור את המיזם המשותף", אמר דזמונד, שטען כי לא היה מודע לפרסום התמונות של הנסיכה בחזה חשוף, שצולמו בעת שהייתה בחופשה עם בעלה הנסיך וויליאם בצרפת, ופורסמו במגזין הצרפתי CLOSER.

גם החברה הנוספת שמחזיקה בבעלות על העיתון, INM, הוציאה גינוי חריף לפרסום ואמרה כי "החלטת המגזין לפרסם את תמונותיהם של הדוכס והדוכסים מקיימברידג' כפי שפורסמו בעיתון CLOSER הצרפתי, הינה שגויה וסרת טעם. החברה לא הייתה מודעת מראש להחלטה".

עם זאת, עורך הצהובון מייק או'קיין טוען כי הוא עומד מאחורי החלטתו לפרסם את התמונות, אשר בוצע לדבריו בתור "שירות לקוראים". בראיון לרשת BBC אמר או'קיין כי הוא "הופתע" מהתגובה החריפה למהלך, וכי "הדוכסית אינה שונה בעיניי מכל ידוענית אחרת, כגון ריהאנה או ליידי גאגא". או'קיין הוסיף כי "מידלטון היא לא מלכת אירלנד לעתיד, כך שהמקום היחיד שבו הפרסום מעורר זעם הוא רק בממלכה המאוחדת".

לפני מספר שבועות, עורר עיתון ה"סאן" סערה כאשר פרסם לראשונה בבריטניה את תמונות העירום של הנסיך הארי בעת שהותו בווגאס. כעת, עם פרסומן של תמונותיה של מידלטון על ידי השלוחה האירית של הצהובון הבריטי, גינה בית המלוכה בחריפות את ה"דיילי סטאר". "המניע האפשרי היחיד להחלטה שכזו הוא תאבת בצע", נמסר מדובר הארמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully