וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת הרצות בגבעת ברנר: החשוד הודה ושחזר מעשיו

15.9.2012 / 12:08

יניב פיירובוסקין, החשוד שדרס והפקיר הנערות שרצו באזור, הודה בחשדות המיוחסים לו. התיק יועבר לפרקליטות לצורך הכנת כתב אישום. "זרוע המשטרה מגיעה לעבריינים הנמלטים"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

משטרת מרחב שפלה הודיעה הבוקר (שבת) כי בתום חקירה מאומצת הצליח צוות מיוחד לגבש די ראיות נגד יניב פיירובוסקין, שנעצר בחשד כי פגע באמצעות טרקטורון בשתי נערות שרצו לפני כשבועיים סמוך לגבעת ברנר. השתיים, טיגיסט ביטאו בת 15 ודראיט בלטה בת 19, נפצעו מעוצמת הפגיעה באורח בינוני-קשה.

במהלך סוף השבוע הודה פיירובוסקין בן ה-23 בדריסה, הוביל את החוקרים למקום האירוע, ביצע שחזור מלא והביע חרטה על מעשיו. מחר בבוקר יובא החשוד פעם נוספת לדיון בהארכת מעצרו והתיק יועבר לפרקליטות מחוז מרכז לצורך הכנת כתב אישום.

מפקד מחוז מרכז, ניצב בנצי סאו, אמר כי "הוכח פעם נוספת שזרועה של משטרת ישראל מגיעה לעבריינים הנמלטים ועבודה מקצועית של צוות החוקרים הביאה להודאה. אני תקווה כי בעקבות כך נהגים המעורבים בתאונות יחשבו פעמים בטרם יפקירו פצועים".

טיגיסט ביטאו הפצועה שנפגעה מטרקטורון ומשפחתה בבית החולים , סמפטמבר 2012. דרור עינב
"אני תקווה כי בעקבות כך נהגים המעורבים בתאונות יחשבו פעמים בטרם יפקירו פצועים". טיגיסט ביטאו, אחת הפצועות/דרור עינב

ביום שישי לפני כשבועיים, סמוך לשעה 19:00, נפצעו שתי הנערות, בזמן שרצו בתוך קבוצה של רצים בשטח פתוח סמוך לקיבוץ גבעת ברנר. על פי החשד, בשלב מסוים העירו הרצים לנהג טרקטורון חולף על אופן נהיגתו הפרוע, ובתגובה פגע בשתיים מהרצות. לאחר המעשה, הוא נמלט מהמקום.

ביום ראשון האריך בית משפט השלום ברחובות את מעצרו של פיירובוסקין בשלושה ימים נוספים, כשהשופט ירון לוי ציין במהלך הדיון כי "אם לא היה משהו שקושר את החשוד לאירוע - הוא לא היה פה".

מדובר היה בהארכת המעצר השנייה של פיירובוסקין, אשר נעצר ארבעה ימים לאחר האירוע בתום חיפושים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים ובמהלך הדיון, ציין נציג המשטרה כי החקירה עדיין נמצאת בעיצומה, וכי בוצעו פעולות חקירה רבות שהביאו להתקדמות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully