וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאחז באוויר: צפו בשרירן הנרגש שהניף את אובמה

10.9.2012 / 12:12

הנשיא ביקר בפלורידה, אחת המדינות החשובות ביותר למסע הבחירות. בפיצריה סמוכה, הוא זכה לחיבוק חם במיוחד מבעל המקום - גברתן עם לב זהב. בתמורה, אובמה הזמין 20 פיצות

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, ממשיך במסע הבחירות המתיש שלו במדינות המפתח, המדינות שבאופן מסורתי אינן נוטות לאיש מהמועמדים. השבוע, ביקר אובמה בפלורידה, וערך סטייה לא מתוכננת ממסלול הסיור שלו אל העיר פורט פירס.

שם, הוא הגיע אל הפיצרייה של סקוט ואן דוזר, מרים משקולות מקצועי ,שגובהו 190 סנטימטרים ומשקלו 120 קילוגרמים. ואן דוזר מתגאה ביכולתו להרים משקל של 150 קילוגרמים – וביכולתו להניף גם את הנשיא עצמו ללא התראה מוקדמת. בעל הפיצרייה היה כה נרגש לראות את הנשיא שצץ במסעדה הקטנה שלו, חיבק אותו חיבוק חם - ואולי חם מדי.

בחירות בארה"ב 2012 - סיקור מלא בוואלה! חדשות

להרים את המורל: החיבוק שאובמה לא ישכח. רויטרס
הבטיח לא לקחת את אובמה הביתה. סקוט ואן דוזר/רויטרס

אובמה, מצדו, לא הצליח להסתיר את התרגשותו משריריו של המסעדן. "סקוט, אתה בעל הפיצרייה הכי גדול שראיתי בחיי", אמר הנשיא למארחו. "תסתכלו על הבחור הזה", פנה אובמה לקהל, "תראו את השרירים שלו. אם אטעם מהפיצה שלך, גם אני אראה ככה?".

מאוחר יותר, נשאל ואן דוזר אם לא חשש מתגובת אנשי השירות החשאי לחיבוק המפתיע שנתן לנשיא. "אובמה אמר שזה בסדר - כל עוד אני לא לוקח אותו הביתה". אגב, ואן דוזר הוא חבר המפלגה הרפובליקנית, אך נשבע שב-2008 הצביע לאובמה, ואמר שיעשה זאת גם בבחירות הקרובות, ב-6 בנובמבר.

בחירות בארה"ב 2012 - כותרות אחרונות
אחרי הוועידה הדמוקרטית - אובמה מזנק שוב בסקרים
מו"ל פורנו מציע: מיליון דולר לחושפי עברו של רומני
פרשנות: למרות הקשיים, אובמה ואמריקה נועדו זה לזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully