וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר המורה ממודיעין עילית: "טעות טרגית"

31.8.2012 / 13:25

הצעיר בן ה-22 שעל פי החשד שכח ילד בן ארבע אותו הסיע ברכבו ובכך גרם למותו שוחרר למעצר בית ונראה המום באולם בית המשפט. פרקליטו: "בני אנוש עושים טעויות"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יותם בן-דוד

המורה החשוד בגרימת מותו ברשלנות של ילד בן ארבע אתמול בעיר החרדית מודיעין עילית שוחרר הבוקר (שישי) על ידי בית משפט השלום בירושלים למעצר בית, זאת לאחר שאמש נעצר על ידי המשטרה למרות שהודה בחשדות שיחסו לו ושיתף פעולה עם חוקריו. הבוקר בבית המשפט נראה המורה בן ה-22 כשהוא כואב את כאב משפחת הילד, כפי שהצהיר כבר אמש.

"לצערנו כולנו בני אנוש, וככאלו יש לנו חסרונות רבים, בן אנוש עושה לפעמים טעויות", ציין פרקליטו, עורך הדין עפר ברטל בצאתו מאולם בית המשפט. "מדובר בטעות שלצערנו התוצאה שלה מאוד טרגית", הוסיף הפרקליט.

ילד נשכח ברכב ברכב הסעות ומת במודיעין עלית , אוגוסט 2012. עומר מירון
הרכב בו הושאר הילד/עומר מירון

בינתיים ממשיכה המשטרה לחקור את התקרית. מחקירה ראשונית עולה כי הוריו של הילד, משפחה חדשה במודיעין עילית, ביקשו זו הפעם השנייה מהמורה, הגר בשכנות אליהם, להסיע את הילד לבית הספר, סמוך למקום עבודתו. כאשר הגיע למקום העבודה, כך עולה מהחקירה, הוא נעל את הרכב כשהילד בפנים ורק בסיום יום הלימודים, סמוך לשעה 13:00, חזר המורה לרכב והבחין שהילד נעול בפנים ללא רוח חיים. אז, הוא הזעיק את כוחות ההצלה.

צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום, שהוזעק למקום, מצא את הילד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק או נשימה, ונאלץ לקבוע את מותו. "מצאנו את הילד ללא רוח חיים", סיפר שמואל סגל, מפקד כוח זק"א במקום, "נאלצנו לקבוע את מותו לאחר שהגענו בעקבות פנייתו של המורה. זו טרגדיה, הילד נותר ברכב בטעות אנוש".

עוד בנושא:
המורה ששכח הילד שמת ברכב: "המום וכואב"
בן ארבע נשכח ברכב 5 שעות ומת, מורה חשוד ברשלנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully