וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה ששכח הילד שמת ברכב: "המום וכואב"

יהושע בריינר

30.8.2012 / 18:20

בעקבות מותו של הילד שהושאר במשך שעות ברכב נעול במודיעין עילית, מסר המורה שנחשד ברשלנות תגובה באמצעות עורך דינו: "משתתף בצער המשפחה". המשטרה: "פשוט שכח את הילד"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: אמיר קוטיגרו

המורה ששכח את הילד בן הארבע שמת היום (חמישי), לאחר שהושאר במשך שעות בתוך רכב סגור במודיעין עילית, הגיב לראשונה למקרה המצער, ואמר כי הוא "המום וכואב". בתגובה שהעביר באמצעות עורך דינו, עפר ברטל, נמסר: "המורה מבקש סליחה מהמשפחה האבלה, והוא לא יודע לומר דבר זולת שיגור השתתפותו בצערם ובכאבם, ומקווה שהם ינוחמו מן השמים".

בינתיים ממשיכה המשטרה לחקור את התקרית. מחקירה ראשונית עולה כי הוריו של הילד, משפחה חדשה במודיעין עילית, ביקשו זו הפעם השנייה מהמורה, הגר בשכנות אליהם, להסיע את הילד לבית הספר, סמוך למקום עבודתו. כאשר הגיע למקום העבודה, כך עולה מהחקירה, הוא נעל את הרכב כשהילד בפנים ורק בסיום יום הלימודים, סמוך לשעה 13:00, חזר המורה לרכב והבחין שהילד נעול בפנים ללא רוח חיים. אז, הוא הזעיק את כוחות ההצלה.

"בשעה זו, אנו חוקרים את הנהג בחשד לרשלנות", מסר מפקד משטרת בנימין, סגן-ניצב יורם אקוע. "המורה בשוק והוא מזועזע מהאירוע. מדובר במקרה רשלני, שבו המורה פשוט שכח את הילד ברכב".

ילד נשכח ברכב ברכב הסעות ומת במודיעין עלית , אוגוסט 2012. עומר מירון
"מקרה רשלני, שבו המורה פשוט שכח את הילד ברכב". מודיעין עילית, היום/עומר מירון

צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום, שהוזעק למקום, מצא את הילד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק או נשימה, ונאלץ לקבוע את מותו. "מצאנו את הילד ללא רוח חיים", סיפר שמואל סגל, מפקד כוח זק"א במקום, "נאלצנו לקבוע את מותו לאחר שהגענו בעקבות פנייתו של המורה. זו טרגדיה, הילד נותר ברכב בטעות אנוש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully