וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: איים על אובמה במייל - ונעצר עם נשק

22.8.2012 / 10:52

סוכנים של ה-FBI והשירות החשאי פשטו על ביתו של אנטון קלורי בן ה-31 במדינת וושינגטון, לאחר ששלח איומים על הנשיא בדואר אלקטרוני - ועצרו אותו בעודו מנופף ברובה

תושב מדינת וושינגטון, שבקצה הצפוני של החוף המערבי בארצות הברית, נעצר הלילה (רביעי) בידי סוכנים של הבולשת הפדרלית FBI, לאחר ששלח בדואר האלקטרוני איומים על חייו של הנשיא ברק אובמה - כך אישרו הרשויות האמריקאיות.

לפי הודעת דובר ה-FBI, בראיין לירי, סוכני הבולשת הודיעו לשירות החשאי, האמון על אבטחת הנשיא, כי הגיעו לידיהם אימיילים "מדאיגים" שכתב אדם בשם אנטון קלורי, בן 31. יחד, הגיעו סוכנים של הבולשת והשירות החשאי לביתו של קלורי, מדרום לעיר סיאטל - שם הוא נעצר בעודו מנופף ברובה.

עוד דווח כי בעודו מובא למעצר, הוא דיבר עם הסוכנים על חומרי נפץ - אולם לדברי לירי, ביתו נסרק בקפידה, ולא נמצאו בו חומרי נפץ. הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של איום על הנשיא ותקיפת סוכן פדרלי, והוא צפוי להופיע בהמשך היום בפני שופט.

האיום הזכור האחרון על הנשיא אובמה נרשם בנובמבר בשנה שעברה, אז נמצא קליע נעוץ בקיר הבית הלבן. יום לאחר מכן נעצר החשוד בירי, צעיר בשם אוסקר אורטגה-הרננדז - תמהוני ממדינת איידהו שנשא בין היתר כתובת קעקע עם הכיתוב "ישראל". הוא הואשם בניסיון להתנקש באובמה. בתקרית אחרת, בינואר השנה, יידו מפגיני "כיבוש וול סטריט" רימון עשן על הבית הלבן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully