וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכשל ניסיון של אנשי השייטת להציל בן 10 שטבע

שלומי גבאי

5.8.2012 / 17:38

בן 12 הגיח מהים בחוף הבונים וסיפר שאיבד קשר עם חברו. כוחות חיל הים שפעלו באזור באותה העת איתרו את הילד הנעדר, בן 10, משו אותו מהמים, אך המאמצים להצילו נכשלו

ילד בן 10 מבית שמש טבע היום (ראשון) למוות בחוף הבונים הסמוך לעתלית. כוחות חיל הים שהיו בפעילות צבאית באזור מצאו את הילד, לאחר שזה איבד קשר עם חברו עימו נכנס למים, ופינו אותו לבסיס חיל הים הסמוך, בעתלית, בסיסה של שייטת 13. למקום הוזעקו פרמדיקים שלצה"ל ואנשי מגן דוד אדום שרון, שהוכנסו לבסיס, ביצעו בילד פעולות החייאה מתקדמות, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו.

נער בן 19 ונערה בת 16 טבעו למוות באשדוד, יוני 2012. דייב בוימוביץ'
מותו נקבע בבסיס חיל הים/דייב בוימוביץ'

שני הילדים בני 10 ו-12, אשר שהו עם משפחותיהם בחוף הים, נכנסו למי הים. אחרי זמן קצר, בן ה-12 הצליח לצאת מהמים, למרות שסבל מאפיסת כוחות, והודיע למשפחות שאיבד את הקשר עם החבר שנכנס עמו. כוחות המשטרה החלו בסריקות, ובמקביל הזעיקו גם את אנשי השיטור הימי. לאחר זמן מה, מצאו כאמור ספינות חיל הים את הילד, ופינו אותו לבסיס חיל הים הקרוב, שם נקבע בהמשך מותו. משטרת זכרון יעקב פתחה בחקירת נסיבות האירוע. בן ה-12 נפגע באורח קל, טופל במקום ולא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

הלילה נפגע גבר כבן 30 באורח קשה לאחר שטבע בחוף הקשתות בחיפה. מספר צעירים דיווחו למשטרה כי חברם נכנס לים ונסחף. שוטרי ומתנדבי תחנת טירת הכרמל פתחו בסריקות באזור ולאחר כשעה וחצי הבחינה מתנדבת מהתחנה בגוף הצף על פני המים במרחק של 50 מטרים מהחוף. המנדבת ואזרח נוסף נכנסו למים וחילצו את האיש. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה.

לקריאה נוספת
בן ארבע טבע בכנרת, הוריו והמציל חשודים ברשלנות
מקרה טביעה נוסף: ילד טבע בבריכה בצימר בצפון
פעוט טבע בכנרת ונפגע אנושות; ”המשפחה לא שמה לב”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully