וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת טופז: המתווך בתקיפת אבי ניר ישוחרר ביולי

גלעד גרוסמן

20.6.2012 / 22:09

הפרקליטות לא הביעה התנגדות להחלטת ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר לקיצור שליש ממאסרו של אופיר סספורטס, מי שקיבל 20 אלף שקלים מטופז כדי "שישברו לניר את הגוף"

אופיר סספורטס, אחת הדמויות המרכזיות בפרשת דודו טופז, ישתחרר ממאסר בחודש הבא, לאחר שהפרקליטות הודיעה היום (רביעי) כי היא אינה מתנגדת להחלטת ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר, לקצר שליש ממאסרו של מי ששימש כמתווך בין טופז לבין תוקפיו של מנכ"ל "קשת", אבי ניר.

בין סספורטס לטופז שררו יחסי חברות, שהביאו את טופז לשלם לו סכום של 20 אלף שקלים כדי ש"ישברו לניר את הגוף", לאחר שדחה את הצעותיו של טופז לאפשר לו להגיש תוכנית ב"קשת". לפני כשלוש שנים הוא נידון לחמש שנות מאסר, לאחר שהודה במסגרת הסדר טיעון בעבירות של חבלה זדונית וקשירת קשר.

פרקליטתו של סספורטס, עו"ד ליה פלוס, אמרה היום בדיון כי מדובר במקרה נדיר שבו ניתן לראות כיצד אסיר ניצל את מאסרו כדי לבצע תיקון בחייו. סספורטס עצמו אמר כי הוא יכול להבטיח שלא יחזור שוב על מעשיו, וכי הוא מבין את חומרתיהם. חברי הוועדה התרשמו מהחרטה שהביע סספורטס ומכך ששילם את 70 אלף השקלים כפיצויים שנגזרו עליו, וקבעו כי ניתן לקצר את מאסרו.

עוד בנושא
ביהמ"ש: לא היתה רשלנות בשמירה על דודו טופז
פרשת טופז: הוחמר עונשו של המתווך בתקיפות
פרשת טופז: הורשע המתווך בתקיפת אבי ניר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully