וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את שותפו למרכז הגמילה בעקבות ויכוח

קובי מנדל

7.6.2012 / 16:02

עודד שולמן נאשם כי דקר למוות את אהרון בעזוב בעת שהשניים שהו במרכז ההחלמה לנפגעי סמים ואלכוהול בחדרה. על פי כתב האישום, הנרצח הוא זה שתקף ראשון את הנאשם בסכין יפנית

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד עודד שולמן, תושב רמת גן בן 49, הנאשם ברצח אנר (אהרון) בעזוב, בן 32 מחיפה, בעת שהשניים שהו במוסד לגמילה מסמים לפני כשלושה שבועות. על פי כתב האישום, הרצח בוצע במרכז ההחלמה לנפגעי סמים ואלכוהול, "צעדים לחופש", בחדרה, שם קיבלו השניים, כאמור, טיפול גמילה מסמים מסוכנים.

בכתב האישום נטען כי במסגרת הטיפול נסעו השניים יחד עם מטופלים נוספים למפגש טיפולי שהתקיים באור עקיבא. בדרכם למפגש התפתח בין השניים ויכוח, שפרץ בשנית עם שובם למרכז הגמילה בשעות הלילה. אחד המדריכים ניסה להפריד ביניהם, ובעודו מחזיק בנאשם, ניסה המנוח לתקוף את הנאשם באמצעות סכין יפנית. המדריך, כך על פי כתב האישום, הרחיק את המנוח מן הנאשם, הרים את הסכין היפנית שנפלה מידי המנוח, והוביל אותו אל משרדו.

בעוד המדריך והמנוח יושבים במשרד, הגיע הנאשם כשהוא מצויד בסכין לפתח המשרד והמתין מחוצה לו. לאחר מכן, הגיע אחד המטופלים אל המשרד ופתח את הדלת. בשלב זה, על פי האישום, פרץ הנאשם פנימה כשהוא אוחז בסכין, ניגש אל המנוח, שישב בכיסא, ודקר אותו דקירה אחת בבית החזה, דקירה נוספת במותן שמאל, ושתי דקירות שפגעו באמה השמאלית. כתוצאה מהדקירות, כך נכתב, נגרם מותו של בעזוב. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של שולמן עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully