וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ארי: "במצרים התאמצו להגדיר מסתננים כפליטים"

פנחס וולף

3.6.2012 / 21:28

חבר הכנסת סיפר לסטודנטים כי שיחה עם אילן גרפל פקחה את עיניו: "הוא סיפר לי כי נהג לנפח מצבם של מסתננים במצרים כדי שהסוכנות האמריקאית תחשיב אותם לפליטים"

"אילן גרפל סיפר לי: 'היינו צריכים לנפח תיקים על מסתננים כדי שהסוכנות האמריקאית שמקבלת אותם ישתכנעו שהם באמת פליטים'" – כך אמר הערב (ראשון) חבר הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) בהרצאה בפני סטודנטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים. בן ארי דיבר התמקד בהרצאה בנושא המסתננים לישראל, וכדי להסביר עד כמה, לדבריו, הנתונים של ארגוני זכויות אדם בנוגע למסתננים וליחס לו הם זוכים במדינתם או במצרים מופרכים, סיפר על פגישתו עם גרפל.

צפו בח"כ מיכאל בן ארי בהרצאה הערב

השניים הסתכסכו כאשר בן ארי ועוזרו, פעיל הימין איתמר בן גביר עתרו לבג"ץ נגד העסקה לשחרר את גרפל מהכלא המצרי, אך לפני שבועיים הם נפגשו ל"סולחה". "ישב אצלי אילן גרפל, הוא ואני הסתכסכנו שהוא לא היה פה ויישרנו את ההדורים", סיפר בן ארי. "הוא סיפר לי שהארגון שעבד בו, טרם התפיסה, נהגו לנפח את התיקים כדי שהסוכנות (האמריקאית – פ"ו) שמקבלת את המסתננים שם תשתכנע שהם באמת פליטים, ואז כתבו כל מיני דברים על המצרים - איך הודפים אותם ואיך הם סובלים מגזענות - כל מיני דברים שלא היה להם ולמציאות דבר משותף".

אז, לדבריו, סיפר לו גרפל כי "המצרים תפסו את המחשב שלהם, ראו מה הוא כתב עליהם וזה לא מוצא חן בעיניהם". בן ארי אמר כי "יושבים פה קבוצה של אנשים ומלמדים אותנו שבאריתריאה פורצת כל כמה שנים מלחמה. סליחה, במדינת ישראל הרבה יותר מסוכן. היא מאוימת בהרבה מאוד טילים ויש סבב לחימה כל שלושה חודשים". הוא הוסיף: "בואו נפסיק לדבר על פליטו?ת. יש הגירה. יש מלחמה שלנו על מדינה יהודית יחידה שיש לנו. אלו שרוצים לחסל אותה כמדינה יהודית יספרו כל מיני דברים על חמלה, לא ראיתי אותם במבצע משה".

לקריאה נוספת:
בן ארי יכניס אזרחים זרים לכנסת: "מבחן לפלורליזם"
"לחקור את בן ארי בשל כרזה עם שופטים בכאפיה"
"לירות בכל מסתנן שינסה לחצות את הגדר בדרום"

לפניות לכתב: pinhaswolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully