וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת מצ"ח: קצין צה"ל חשוד בקבלת טובות הנאה

30.5.2012 / 22:18

קצין בכיר בפיקוד דרום חשוד כי נהג לקבל טובות הנאה מחיילים, אותם פטר ממילוי משימות, בעקבות תלונות שהוגשו למצ"ח. מקורב לקצין: "לא היה ולא נברא"

קצין בכיר בפיקוד דרום חשוד כי נהג לקבל טובות הנאה מחיילים ובתמורה פטר אותם מנוכחות בבסיס וממילוי משימות צבאיות. בשבועות האחרונים התקבל מידע במשטרה הצבאית נגד הקצין, מה שעורר פתיחת חקירה סמויה במצ"ח, במהלכה נאסף מידע נוסף נגד הקצין והוא אף זומן לתחקור ועומת עם החשדות נגדו. לאחר שמסר את גרסתו, קיימו במשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) הערכת מצב.

גורם צבאי המצוי בפרטי הפרשה סיפר, כי חייל וחיילת שנשפטו בעבר על ידי הקצין, מסרו נגדו עדויות מהן עולה לכאורה כי נהג לקבל טובות הנאה, שכללו מזון מסוגים שונים. בעקבות העדויות, הוחלט לזמן אמש (שלישי) חיילים שסיימו את שירותם הצבאי, וחיילים המשרתים תחתיו כיום, בטענה כי לקחו חלק בפרשה.

"נגרם לקצין עוול גדול", אמר מקורב לקצין. "לא היה ולא נברא. מדובר בקצין ערכי ומוסרי שנאלץ להתמודד עם חיילים בעייתיים שהודיעו בפומבי כי ינקמו בו ברגע שיסיימו את השירות הצבאי וכך היה. הכול עלילה שתפרו לו. הוא מכחיש כל קשר לפרשה. עוברים עליו ימים קשים אבל הוא ייצא מזה".

מדובר צה"ל נמסר, כי "בנושא מתנהלת חקירת מצ"ח ועם סיומה יועברו ממצאיה לבחינת הפרקליטות הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully