וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: שברים נפלו ממטוס בואינג וניפצו שמשות כלי רכב

מטוס 777 של חברת אייר קנדה שב לנחיתה בטורונטו בשל תקלה במנוע, תושבים בעיר הסמוכה התלוננו: חלקים ממנו נפלו עלינו. החברה מתנערת מאחריות, אך הרשויות מבטיחות לחקור

תושבים במיסיסוגה, אחת הערים הגדולות בקנדה, אומרים כי חלקי מתכת שנפלו ממטוס שהמריא מנמל תעופה סמוך ניפצו זגוגיות של מכוניות שברשותם. בתמונות ששודרו בכלי התקשורת נראו לפחות ארבע מכוניות שניזוקו מחלקים שונים, הגדול שבהם תואר כ"בעל ממדים של מכשיר טלפון נייד".

הרשויות בקנדה הודיעו כי הן חוקרות אם חלקי המתכת אכן שייכים למטוס בואינג 777 של חברת אייר-קנדה, שהמריא אתמול (שני) בצהריים משדה התעופה בטורונטו. טיסה 001 ועליה 318 נוסעים ו-18 אנשי צוותי הייתה בדרכה לטוקיו, והטייסים דיווחו על תקלה במנוע זמן קצר אחרי ההמראה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המטוס שב לנמל התעופה פירסון בטורונטו ונחת נחיתת חירום בהצלחה. במקביל, דיווחו עדי ראייה באותו אזור על "מטוס גדול שמאחד ממנועיו עולה עשן, ושחתיכות נופלות ממנו". בחברה אמרו כי הדיווח אינו מוכר, אך אמרו כי נפתחה חקירה בנושא. איש על הקרקע לא נפגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרבית הנוסעים שנשאלו דיווחו כי לא ידעו כלל שאחד המנועים הפסיק לפעול, נוסעים מבוהלים שהתראיינו לצהובונים מקומיים דיווחו על חרדה שאחזה בהם "כשהבינו שהכל נגמר".

נוסע אחד ברייס סייטו, סיפר ל"טורונטו סטאר" על הרגע שבו הבין שהמנוע "גמור'", אחרי ששמע רעש בוקע מהמנוע 15 דקות אחרי ההמראה. "אחזתי בכיסא ואמרתי לעצמי - לעזאזל, האם אנחנו עומדים להתרסק?", סיפר.

עוד פרשות של אייר קנדה:
ריפלס החתול הסתנן לתא הטייס ונתקע בחיווט הסבוך
בנג'מין באטן הסיני: הנוסע עלה זקן, ירד צעיר, ובאזיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully