וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: נורה למוות בזמן שאכל פנים של חסר בית

מצלמת אבטחה תיעדה את ההתרחשות בשולי כביש מהיר, שם מצאו שוטרים 2 אנשים עירומים, האחד נוגס בפני האחר. הם הרגו אותו, וקורבנו פונה במצב קריטי. המניע: "פסיכוזת קוקאין"

מישהו אמר חניבעל לקטר? זירת האירוע הנראית בסרטון מצלמת האבטחה המובא כאן, אליה הוזעקו אתמול (ראשון) כוחות ממשטרת מיאמי, נראתה יותר כמו סט צילומים של סרט אימה חולני. בסיומו של האירוע, שהתרחש בשולי מחלף של כביש מהיר בעיר במדינת פלורידה, נורה למוות אדם, עירום כביום היוולדו, על ידי שוטרים - שניסו למנוע ממנו להמשיך בפעילות המחרידה בה עסק: אכילת פניו של אדם נוסף, ששכב על הארץ לידו, עירום גם הוא. לאחר האירוע, פונה קורבן מעשה הקניבליזם לבית חולים במצב קשה. נמסר כי הרופאים נאבקים על חייו, לאחר שכמחצית מפניו נאכלו.

זהותם של שני המעורבים באירוע אינה ידועה, ונסיבותיו המלאות עדיין נבדקות. לפי ההערכה הרווחת במשטרה המקומית, האיש שהותקף היה חסר בית, ואילו התוקף היה נרקומן, שסבל כנראה מתופעה הקרויה "פסיכוזת קוקאין". מצב זה גורם בין היתר לטמפרטורת הגוף לעלות מאוד, ולכן הסובלים ממנה נוטים להתפשט, כדי להצטנן.

צפו: האירוע כפי שנקלט במצלמת האבטחה

המקרה התרחש בשעת צהריים. שוטרים נקראו לכביש המהיר "מק'ארתור קוזוויי" לאחר שיריות נשמעו באחד המחלפים העולים אליו. גורמי משטרה מסרו ל"מיאמי הראלד" כי במקום כבר היה סייר של משטרת התנועה, שניסה לקרוא לאיש במערכת הכריזה להפסיק ממעשהו, ללא מענה. אחד השוטרים שהגיעו למקום ניסה גם הוא לגרום לאיש להפסיק, אולם הוא התעלם - ולבסוף השוטר ירה בו. לתדהמת השוטרים, גם לאחר שנורה המשיך האיש לנגוס בפניו של הקורבן, והוא הפסיק רק לאחר שנורה עוד מספר פעמים על ידי השוטרים - לפחות שש, על פי עדי ראייה לאירוע. ההתרחשות כולה תועדה על ידי המצלמה המוצבת על גג בניין ה"מיאמי הראלד" הסמוך, אם כי רק רגליהם של שני האנשים המעורבים נראות בו - היתר מוסתר על ידי הגשר.

במשטרת מיאמי לא פקפקו לרגע בשיקול הדעת של השוטר שירה למוות באיש, ודובר המשטרה אף שלח הודעה לעיתונאים בה קבע כי "בהתבסס על המידע שברשותנו, השוטר שירה באיש הציל חיים, והוא גיבור". סרג'נט אלטר וויליאמס ממחלק הרצח במשטת מיאמי הוסיף הסבר: "אדם לא חייב להיות חמוש כדי להיחשב מסוכן. יש עוד דרכים לפגוע באנשים".

עוד מקרי קניבליזם בשנה האחרונה:
קניבלים בברזיל: "קצרו איברים והכינו אמפנדות"
רוסיה מזועזעת: התגלו שני קניבלים שפעלו במקביל
מנחי טלוויזיה הולנדים אכלו זה את בשרו של זה
חשש: תייר גרמני נאכל בידי קניבלים בפולינזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"השוטר היורה - גיבור שהציל חיים". ניידות משטרה סביב מקום האירוע, מתוך צילומי האבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully