וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס צעירה על גבי אופנוע ים בלב הכנרת

קובי דוד

23.5.2012 / 15:31

תושב כפר סבא בן 43, בעל מוסך לאופנועי ים, חשוד גם כי ביצע מעשים מגונים בצעירה אחרת. מעצרו הוארך ביומיים. סנגוריו: "חרב עליו עולמו. הכל נעשה בהסכמה"

לבית משפט השלום בנצרת הוגשה היום (רביעי) הצהרת תובע נגד יובל כהן בן 43 מכפר סבא, בעל מוסך לאופנועי ים שעוסק בספורט ימי. על פי החשד, הגבר אנס צעירה על גבי אופנוע ים בלב הכנרת. עוד הוא חשוד כי במקרה אחר ביצע מעשים מגונים בצעירה נוספת. מעצרו של כהן, שנמצא במעצר מזה כשבועיים, הוארך ביומיים נוספים.

על פי החשד, הגבר, שהגיע עם אופנוע הים, הציע להן להרכיב אותן לסיבוב על האופנוע. באחד המקרים, כאשר הגיעו החשוד והצעירה למקום מרוחק מקו החוף, בו יתר הרוחצים לא יכלו לראותם, החל הגבר לבצע בצעירה מעשים מגונים. במקרה אחר, הוא חשוד כי אנס את אחת הצעירות שהיו עמו על גב האופנוע.

הצעירות הגישו תלונה בתחנת משטרת טבריה שעכבה את החשוד לחקירה. חוקרי המשטרה מתחנת טבריה סבורים כי החשוד מעורב בעוד מספר אירועים דומים, בקרב צעירות נוספות שנפלו קורבן למעשיו. בתוך כך, במשטרה קוראים לנשים נוספות להגיע ולהתלונן במידה שהותקפו על ידי החשוד. בימים הקרובים יוגש כתב אישום חמור נגדו.

סנגוריו של כהן, עורכי הדין גיא מימון ושי לוי, אמרו בתגובה כי: "חרב עליו עולמו. הוא איש משפחה ללא כל עבר. כל מה שנעשה נעשה בהסכמה, כלל לא מדובר בעבירה. ברגע שהיה קצה של אמירה של אחת המתלוננות שהיא לא מעוניינת יותר הוא הפסיק במקום. האירועים המדוברים אירעו לפני מספר שנים כאשר לא הייתה שום פנייה מצדן של המתלוננות. מרשי טוען לחפותו, ויילחם עליה בבית המשפט".

עוד באותו הקשר:
הותרו לפרסום פרטיו של החשוד באונס בגן העיר
ראש העיר קריית מלאכי חשוד בעוד אונס, מעצרו הוארך
שוב אונס ברמת ישי? חשד כי צעירה בת 20 נאנסה הלילה

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully