וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שניצלה מחטיפה ליד בית אל: "ראיתי את הסוף, יצאנו בנס"

יהושע בריינר

20.5.2012 / 14:36

לאחר שפורסם כי חוליית טרור תכננה לחטוף ישראלים, סיפרה יעל שחק לוואלה! חדשות על רגעי האימה: "חצות, אני לבד עם הבת שלי וארבעה גברים דופקים על הרכב עם מפתחות שבדיים"

"היה לי ברור מהרגע הראשון שרוצים להרוג אותנו, יצאנו משם בניסי ניסים, ראיתי כבר את הסוף", כך אומרת היום (ראשון) לוואלה! חדשות יעל שחק לאחר שהותר לפרסום כי חוליית טרור ניסתה לחטוף אותה ואת בתה בת ה-8 במרץ האחרון. היום, כששמעה שחק, תושבת ההתנחלות בית אל, כי הפלסטינים, המזוהים עם "החזית העממית לשחרור פלסטין" התכוונו להשתמש בה ובבתה לצורכי מיקוח, היא שבה במחשבותיה אל ליל האירוע. "אני משחזרת את מה שהיה שם ורועדת כולי", מספרת שחק, "אני ידעתי שהם רוצים להרוג אותנו, זה היה פשוט מטורף".

בליל ה-15 במרץ שבה שחק עם בתה חן בת ה-8 אל ביתם שבשכונת גבעת האולפנה מעט לאחר חצות. לאחר שפנתה בכביש 60 אל כביש הגישה לבית אל, היא הבחינה ברכב שנסע לפניה ואשר עורר את חשדה. "זה היה רכב חדיש ושנסע באיטיות גדולה ובהתחלה חשבתי שמדובר כנראה בחבר'ה שהם קצת שיכורים אז לא תיארתי לעצמי שמדובר במחבלים", היא נזכרת, "אותתתי להם מרחוק אבל הם המשיכו בנסיעה איטית וככל שהתקרבתי הם החלו לזגזג עם הרכב. צפצפתי להם וחשבתי לעקוף אותם אבל הם נסעו בצורה משונה והעדפתי להישאר מאחור. בשלב מסויים הם נסעו מאוד לאט ובזגזג אז התחלתי לנסוע ברוורס, אבל באותו הרגע הם שמו לב לזה ועשו גם הם רוורס מהיר מאוד. אז הבנתי שאני בבעיה".

"החלו לחבוט בשמשה הקידמית של הרכב וזכוכיות החלו לפול עליי"

שחק, שישבה עדיין ברכב ובתה ישבה מאחור, מספרת כי מהרכב יצאו ארבעה גברים: "הם כיתרו אותנו ואני רק חשבתי איך אני יוצאת מזה אבל לא פחדתי. אני תמיד נוסעת עם חלונות סגורים ורכב נעול. אחד מהם החל לנקוש על החלון שלי וביקש שאפתח את הרכב. השבתי לו בסימני ידיים שיתנו לי לעבור וככה במשך כמה שניות ניהלנו בתנועות ידיים מו"מ ואמרתי לעצמי שהדבר האחרון שאת עושה זה לפתוח להם את הדלת. בשלב מסויים הצבעתי על הילדה שלי שישבה מאחור וברגע שהוא ראה את הילדה פתאום הוא שלף מהכיס שלו חפץ חד וראיתי שזה מפתח שבדי. ראיתי בעיניים שלו שהוא רוצה להרוג אותנו. פתאום הוא וגבר נוסף החלו לחבוט בשמשה הקידמית של הרכב וזכוכיות החלו לפול עליי".

"אתה צריך להבין", שחק משחזרת את דקות האימה, "חצות בלילה, אני לבד ברכב עם הבת שלי כשארבעה גברים דופקים על הרכב עם מפתחות שבדיים. באותו רגע הבנתי שהם מנסים להרוג אותנו ואמרתי לעצמי או שאנחנו יוצאות מפה מתות או נכות. ראיתי את הסוף". למרות זאת המשיכה שחק לשמור על קור רוח. "לא היה זמן לפחד וכל הזמן חשבתי איך אני יוצאת מזה", היא אומרת.

לפתע הגיח רכב ישראלי מכיוון בית אל והארבעה נכנסו לרכבם והחלו להימלט. שחק מספרת כי מיד לאחר הדיווח על האירוע הגיעו למקום כוחות גדולים של צבא, משטרה ושב"כ: "כולם היו מדהימים אלינו והבינו שמדובר באירוע חריג מאוד". אחר שהתיר היום השב"כ לפרסום את פרטי המקרה היא אמרה: "הכל חוזר אליי. עכשיו כשאני שומעת שהכל היה ניסיון חטיפה אני רועדת כולי, אבל ברוך ה' היה לנו נס גדול ואנו בירכנו עליו הגומל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully