וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס בהגרלה במועדון בנתיבות: ניתוח להגדלת חזה

רמי שני

17.5.2012 / 19:35

מועדון "טרויה", שנסגר בעבר בשל אירועי אלימות במקום, מנסה למשוך בליינים באמצעות הגרלה מיוחדת, אותה פרסם הבעלים בפייסבוק. מנכ"ל שדולת הנשים: "מודעה שמגבירה אלימות"

מועדון לילה בנתיבות מצא דרך מקורית להגדיל את מספר הבליינים הבאים אליו והחליט לקיים הגרלה בין הנשים עם פרס נחשק במיוחד: ניתוח להגדלת החזה, בשווי של קרוב ל-20 אלף שקלים. "אנחנו תמיד אוהבים לעשות את הבלתי ייאמן" סיפר יוסי אלון, מבעלי מועדון "טרויה", "זאת הולכת להיות הגרלה מסודרת, בפיקוח עורך דין, כאשר החסות היא של הרופא ד"ר גבריאל תמיר, בעל מרפאות ברמת אביב ובאשקלון".

אלון סיפר כי אינו חושש מאפשרות של אירועים בלתי צפויים בשל ההגרלה. יצוין כי בעבר, התרחשו במועדון מקרי אלימות, שהביאו לסגירתו הזמנית, אולם הוא המשיך בפעילותו, ולמרות מקרים אלה, המבקרים בו שומרים לו אמונים. "יש אלימות בכל מקום. גם כאן, גם בתל אביב", הוא אמר, "זה יכול לקרות, זה קרה. אני לא דואג". ההודעה על ההגרלה הופצה בעמוד הפייסבוק של המועדון.

דוקטור גלית דשא, מנכ"ל שדולת הנשים בישראל, מסרה בתגובה: "המודעה נראית כמו פרסום לשירותי צרכנות מין, באירוע שמחבר בין חזה גדול לפורנוגרפיה. ההנחה שהפרס בו אנו רוצות הוא הגדלת החזה, כחלום של כל אישה, מבהיר שמישהו התבלבל ושכח שהחלום שלנו הוא שכר שווה, שוויון זכויות וחיסול האלימות כלפי נשים. מודעה כזאת מגבירה אלימות, והפינוק שהיא מציעה אולי רלוונטי לגברים מסוימים. אותנו בוודאי שזה לא מפנק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully