וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית: הכלה נדקרה למוות ביום חתונתה

אסטרלה קררה משיקגו הסתירה את חתונתה המיועדת עם אבי בנה, שמערכת היחסים ביניהם ידעה עליות וירידות. לאחר שנישאה היא נמצאה בביתה, עדיין בשמלת הכלה, כשהיא מתבוססת בדמה

ליל הכלולות הפך לליל המוות: משפחתה של אסטרלה קררה, בת ה-26 משיקגו, ארצות הברית, לא ידעה כלל על נישואיה הטריים לאבי בנה בן השנתיים. היה זה רק אביה של קררה התוודע לחתונה ביום קודם – יום חמישי האחרון. חשדם של בני המשפחה כי משהו קרה לה התעורר לאחר ששכחה לאסוף את ילדיה, בתה בת התשע ובנה בן השנתיים, אותם השאירה אצל אביה, ואז התקשרה אחותה למשטרה.

שכנים וקרובים שהגיעו לדירה הבחינו כי רכבה של קררה לא נמצא בחניה, ולאחר שדפקו בדלת ולא נענו – הזעיקו את המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום ופרצו את הדלת התוודעו למראה הקשה: קררה שכבה בתוך האמבטיה, עדיין בשמלת הכלולות שלה, כשהיא ללא רוח חיים ועליה סימני דקירה.

אילוסטרציה. ShutterStock
הכלה נמצאה מתה בחדר האמבטיה, כשהיא עדיין לבושה בשמלת הכלה/ShutterStock

"מעולם לא חשבנו שדבר כזה יכול לקרות. היא הייתה אישה כל כך חזקה, אהבה את הילדים שלה", אמרה בת דודתה של קררה, ג'יימי לופז. "אני עדיין לא מעכלת את זה". בת דודה נוספת, סינדי לופז, סיפרה כי עניין החתונה נשמר בסוד. "היא לא רצתה לספר לי שהיא התחתנה. זה נפל עלינו משום מקום". היא הוסיפה כי קררה הזמינה חברים וקרובים למסיבה ביום שישי, אך לא ציינה כי מטרת האירוע היא חגיגת נישואיה, וכאמור, רק אביה ידע על כך.

קררה עבדה כמורה לספרדית וכמתרגמת עבור משרד הרווחה. "היא הייתה אמא יפה, אדם יפה", סיפרו בני המשפחה בעצב. הרשויות מסרו כי יתכן והרקע לדקירה הוא סכסוך משפחתי, אך לא הושג אישור לדבר, וכל ניסיונות לאתר את הבעל הטרי עלו בתוהו. המשטרה המקומית עדיין חוקרת את המקרה ומחפשת כל קצה חוט שעשוי להוביל לפענוחו.

לקריאה נוספת:
תיעוד מצמרר בארה"ב: שוטרים מכים הומלס למוות
ארה"ב: מרדף אחר אדם שחטף אם ושלוש בנותיה
תעלומה ביפן: מי רצח באכזריות דוגמנית רוסיה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully