וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבא צועד על נעליו: הדגמים החדשים של צה"ל

7.5.2012 / 17:03

במטרה להבדיל את חיילי העורף מהלוחמים יחולקו בקרוב לחיילי המערך העורפי נעליים מיוחדות. הלוחמים יזכו בנעליים משודרגות עוד יותר, וכן במדי ב’ עם חולצה מחוץ למכנסיים

לאחר בדיקות וסריקות אחר מדים ונעליים מתאימים לכלל חיילי צה"ל, החליטו באחרונה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה להבדיל את החיילים בתפקידי העורף מאלה הלוחמים, באמצעות נעליים חדשות ושונות משלהם. הג'ובניקים ייהנו מנעל משופרת, אך הנעל שנבחרה עבור הלוחמים תהיה בעלת סוליה עבה, אך עמידה יותר. הנעל תהיה זולה מזו הישנה, ועלותה נאמדת ב-260 שקלים לעומת הנעל הסטנדרטית, העולה 400 שקלים. מטרת המהלך היא להעלות את גאוות היחידה של הלוחמים על פני החיילים האחרים.

הנעל החדשה תכלול טכנולוגיה חדשה, שתאפשר ספיגת אנרגיה ותמנע הזעת יתר בקיץ, או קור בחורף. קצין בכיר באט?ל הסביר כי ?עברנו חורף מאוד קשה והנעל האמריקאית הוכיחה את עצמה בתנאי עמידות קשים. היא פשוט להיט בקרב הלוחמים?.

מדי מארינס. רויטרס
בקרוב אצלנו. נחתים אמריקאים/רויטרס

בנוסף, בצה"ל מתכננים לרכוש בקרוב מדי ב' חדשים ללוחמי צה"ל, הדומים בסגנונם לאלה בהם משתמשים הנחתים האמריקאים. בדיקות שבוצעו בצה"ל העלו כי מדי העבודה של החיילים האמריקאים מעניקים להם נוחות במהלך פעילות מבצעית, בעיקר לאור העובדה שהחולצה נשארת מחוץ למכנסיים, בדומה לירכית – מדי הא' של לוחמי הצנחנים. על פי החלטת אט"ל, בקרוב יחלו מתפרות בישראל לתפור מדי ב' מהסוג החדש, בצבע הזית, אך עם כיסים מיוחדים ובדים עמידים לאורך זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully