וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות בפתח: יאיר שמיר יהיה מספר 2 בישראל ביתנו?

פנחס וולף

6.5.2012 / 20:57

על רקע הכוונות להקדים את הבחירות ל-4 בספטמבר, הזירה הפוליטית מתחילה לרחוש ולספק שמות חדשים שיתמודדו בפריימריז במפלגות השונות. יו"ר מועצת יש"ע לשעבר בנט יקים מפלגה

ריח בחירות באוויר: יאיר שמיר, בנו של ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר, עשוי להיות מספר 2 ברשימת ישראל ביתנו לבחירות הקרובות - כך נודע הערב (ראשון) לוואלה! חדשות. שמיר, כיהן בין השנים 2005 עד 2011 כיו"ר התעשייה האווירית ולאחר מכן נבחר לכהן כיו"ר החברה הלאומית לדרכים.

בתוך כך, הכריז מוקדם יותר היום מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר, נפתלי בנט, כי בכוונתו להקים מפלגת ימין חדשה בראשותו וביחד עם הרב הצבאי הראשי לשעבר אביחי רונצקי, ויו"ר תנועת "ישראל שלי", איילת שקד, במטרה לאחד, לדבריהם, את הכוחות הלאומיים תחת מפלגה אחת. "הציבור שלנו, דתי וחילוני כאחד, יודע להוביל בכל מקום, אך רק במקום אחד איננו נספרים - בכנסת ישראל. הגיע הזמן להכניס אנשים חדשים ורעננים ולנוע קדימה", אמר בנט. שמה של המפלגה ייבחר, ככל הנראה, מבין האפשרויות "שביל ישראל" ו"ישראל שלי".

השחקן הטרי בפוליטיקה, יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד, התייחס אמש לכוונתו של בנט להיכנס לפוליטיקה ולתכניתו המציעה לספח את שטחי C, תוך הענקת אזרחות לתושביהם הפלסטינים, ואמר כי הוא מתנגד לה ואף הגדיר אותה כ"לא ציונית".

בתוך כך, הערב נפתחה ועידת הליכוד הרביעית בגני התערוכה בתל אביב, כאשר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשא נאום בצל הקדמת הבחירות, אך לא הזכיר את התאריך המיועד - 4 בספטמבר. "עדיף מערכת בחירות קצרה שתוכל להחזיר במהירות את היציבות למערכת הפוליטית", אמר נתניהו בנאומו וציין כי הוא מעוניין בבחירות שיתקיימו תוך ארבעה חודשים. "אני בטוח שנקבל מנדט מחודש ונקים ממשלה רחבה ככל האפשר", הוסיף.

עוד באותו נושא:
נתניהו בוועידת הליכוד: "עדיף בחירות מהירות ככל האפשר"
קדימה לצד ישראל ביתנו: קודם חוק טל ורק אז בחירות
לפיד מאותת: "אעשה כל שביכולתי להיות בממשלה הבאה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully